• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.234 votes
Profile

Horror Avatar Knock-Out

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Haha die finale.

Moge de kraag winnen dan.

606 (1) : 49

tattoobob (3) : 61

Cikx (2) : 58

morpheus2000

• 599 messages
  • 10378 votes

Jammergenoeg vanwege een overlijden in mijn directe omgeving niet actief mee kunnen stemmen op de verschillende mooie avatars. Zag dat Samara toch nog behoorlijk ver is gekomen....?

Voor de finale:

606 (1) : 50

tattoobob (2) : 63

Cikx (3) : 61

Gaan in oktober weer de Horrorfilms een grote rol spelen???

Uier

• 2006 messages
  • 3749 votes

606 (3) : 53

Tattoobob (1) : 64

Cikx (2) : 63

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

morpheus2000 wrote:

Jammergenoeg vanwege een overlijden in mijn directe omgeving niet actief mee kunnen stemmen op de verschillende mooie avatars. Zag dat Samara toch nog behoorlijk ver is gekomen....?

Voor de finale:

606 (1) : 50

tattoobob (2) : 63

Cikx (3) : 61

Gaan in oktober weer de Horrorfilms een grote rol spelen???

Jazeker dit spel was bedoeld als voorbereiding op de horrorchallenge maar zoals wel vaker gaan zo een spellen sneller dan gepland.

606 (2) : 55

Tattoobob (1) : 65

Cikx (3) : 66

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

wow is nog maar een klein verschil

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

De 24 uur is alleen al wel verstreken...

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ja ondertussen is onze winnaar bekend, al weet ik gezien de omstandigheden natuurlijk niet of ik me zo mag uitspreken. Laat ik veiligheidshalve zeggen dat de einduitslag bijkomstig is en we 3 winnaars hebben.

Proficiat dus aan 606, Cikx en tattoobob. Podiumzoenen zijn er van de bevallige dames Hollywood007, Miszmi en Dying Rose. Wel zelf op te gaan halen natuurlijk

606 is wellicht morele winnaar want 2 finales op 3 edities is op zich heel straf.

Ook aan alle andere deelnemers een proficiat, want er zijn door de willekeur van de randomizer vanaf de 1e ronde al sterke avatars gesneuveld (denk oa aan die van baspls). Heel sterke bezetting dit jaar, volgend jaar hoop ik weer maar dan in een wat eerlijker systeem en geen anti-climax zoals het nu toch een beetje was. Tot slot dank aan iedereen die heeft gestemd en deze KO draaiende heeft gehouden.

Over ongeveer 3 weken zal ik jullie weer uitnodigen voor een filmchallenge, de belangrijkste van het jaar van het beste, rijkste, populairste kortom het genre dat al de andere genres in de schaduw zet (al heeft het bij bij bepaalde cinefielen niet een goede naam). Wie na het lezen aan een ander genre dacht dan horror, heeft nu dus de tijd om zich hierover te bezinnen

Tot gauw!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Dus ik ben 2e geworden?

Wauw tof jongens....dank aan de organisatie en aan de stemmen etc.

De volgende horror avatar k.o ben ik weer van de partij met deze avatar natuurlijk.

Nogmaals bedankt het was weer leuk om mee te doen.

Nu ff een horrorfilmpje opzetten.

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Bedankt voor de organisatie alexspyforever! Ik sta er altijd weer van te kijken hoeveel tijd en moeite je stopt in het organiseren van dit soort toernooien en challenges om wat leven in de brouwerij te houden. Ik denk dat iedereen hier je daar enorm dankbaar voor is!

Proficiat ook aan de mede-finalisten. Ik had nooit verwacht dat ik zo ver zou geraken. Tof dat er zoveel gestemd is.

Hopelijk zie ik jullie allemaal weer bij de horrorchallenge. Degenen die op mijn avatar hebben gestemd die in dat kader nog een filmpje zoeken beveel ik Geung Si (2013) van harte aan!

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

Het was leuk alexspyforever en gefeliciteerd 606 !

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

JacoBaco wrote:

Het was leuk alexspyforever en gefeliciteerd 606 !

dankjewel maar ben niet "de" winnaar.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Gefeliciteerd mede finalisten btw Van welke film is je avatar eigenlijk Cikx

JacoBaco

• 10573 messages
  • 2405 votes

606 wrote:

(quote)
dankjewel maar ben niet "de" winnaar.

Foutje, .. Gefeliciteerd Cikx

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

606 wrote:

Gefeliciteerd mede finalisten btw Van welke film is je avatar eigenlijk Cikx

Geung Si (2013), vandaar dat ik hem ook aanraad aan de mensen die mijn avatar tof vinden.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Cikx wrote:

Geung Si (2013), vandaar dat ik hem ook aanraad aan de mensen die mijn avatar tof vinden.

die ken ik inderdaad

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Leuke K.O., zoals velen. Op naar de horrormaand, in kijk er nu alvast naar uit! Gefeliciteerd Cikx en mooi dat tattoobob nog een tweede plaats mee snoept, stiekem mijn favoriet!

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Dank voor de organisatie!

Noodless

• 10040 messages
  • 6176 votes

Proficiat voor de organisatie. ?

Op het einde liep het misschien wat mis....maar wat je ook beslist....zal niet voor ieder zijn of haar voordeel zijn. Het blijft ook maar een spelletje. Voor mij was 606 sowieso de mooiste avatar van de drie finalisten.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Noodless wrote:

Voor mij was 606 sowieso de mooiste avatar van de drie finalisten.

dankjewel

Collins

• 7282 messages
  • 4306 votes

Dank voor de organisatie van deze leuke knock-out alexspyforever. Tot Oktober!

Felicitaties voor Cikx, tattoobob en 606.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1725 votes

606 (2) : 57

Tattoobob (3) : 68

Cikx (1) : 67

Mocht ik nog kunnen stemmen zou het zo zijn

Ik zal wel slechte smaak hebben, maar ik vind eigenlijk alle drie de avatars niet zo mooi. Ik heb er zeker 20 mooiere gezien.

Night's Watch had één van de mooiste. DragQueen heeft zijn avatar ondertussen ook veranderd, maar die vond ik ook mooi. Of het moet toch die Ghost Rider geweest zijn, denk ik.

Voor mij zijn zo een dingen wel iets te "pointless" en te intensief, maar goed heb wel meegedaan... dank je voor het organiseren en proficiat aan de winnaar. Een gewone avatar KO ligt me wellicht wel beter, maar dan zou ik wel als voorwaarde gaan instellen dat iedereen dezelfde grootte heeft van avatar.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

TornadoEF5 wrote:

606 (2) : 57

Tattoobob (3) : 68

Cikx (1) : 67

Mocht ik nog kunnen stemmen zou het zo zijn

Ik zal wel slechte smaak hebben, maar ik vind eigenlijk alle drie de avatars niet zo mooi. Ik heb er zeker 20 mooiere gezien.

Night's Watch had één van de mooiste. DragQueen heeft zijn avatar ondertussen ook veranderd, maar die vond ik ook mooi. Of het moet toch die Ghost Rider geweest zijn, denk ik.

Voor mij zijn zo een dingen wel iets te "pointless" en te intensief, maar goed heb wel meegedaan... dank je voor het organiseren en proficiat aan de winnaar. Een gewone avatar KO ligt me wellicht wel beter, maar dan zou ik wel als voorwaarde gaan instellen dat iedereen dezelfde grootte heeft van avatar.

Alle plaatjes KO's zijn in principe pointless en gewoon voor de fun al willen sommige mensen er wel eens beginnen te gaan filosoferen van wat is kunst en kitsch. Vind ik soms wel grappig om te lezen.

En hoe ver sta je met de voorbereiding van die algemene avatar KO of heb je die ideeën reeds gedelegeerd naar Fillumon en PapaBeartje

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Haha....ik organiseer dit najaar niks meer, simpelweg omdat ik er geen tijd meer voor heb.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.