- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Sciencefiction (2014)
Knock-out: Sciencefiction (2014)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Ikarie XB 1 de enige resterende film die ik niet gezien heb. The Thing verder wel leuk, maar nooit een scifi natuurlijk.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Alien, Electric Dragon, Terminator 2, Eri Eri. W00t w00t!
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
En Ikarie dendert maar door.
2. 2001: A Space Odyssey (1968) vs Avalon (2001)
0-1
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
1-7
3. Twelve Monkeys (1995) vs Metropolis (1927)
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Niet dat ik het niet leuk vind, maar 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Niet dat ik het niet leuk vind, maar
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Iemand een potje hoe lang het dramaqueengedrag deze keer standhoudt?
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Welke trend?
Ligt er steeds aan wie wanneer online is. Is de battle vier uur later wint 2001 van Avalon bijvoorbeeld. Dat komt door het gehanteerde systeem.
Enige waar ik "last" van heb is dat er vaker gezegd wordt dat iets geen sci-fi is. Dat kan wel zo zijn maar omdat alle films in de knockout voor sci-fi zijn geselecteerd kun je ze het beste de hele knock-out zo behandelen denk ik.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
maar omdat alle films in de knockout voor sci-fi zijn geselecteerd kun je ze het beste de hele knock-out zo behandelen denk ik.
Hoezo, film zijn vaak gewoon gekozen op een bestaande genre aanduiding? Daar mag je het als stemmer toch niet mee eens zijn? Deze KO gaat erover de beste scifi te bepalen, dan vind ik bepaalde films maar zeer matig voldoen, ondanks dat het verder wel fijne films zijn.
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Hoezo, film zijn vaak gewoon gekozen op een bestaande genre aanduiding? Daar mag je het als stemmer toch niet mee eens zijn? Deze KO gaat erover de beste scifi te bepalen, dan vind ik bepaalde films maar zeer matig voldoen, ondanks dat het verder wel fijne films zijn.
Dat klopt, je mag het vinden dat iets minder sci-fi is dan een andere film en op basis daarvan stemmen. Alleen tellen binnen deze knock-out voor mij nu alle films als sci-fi omdat ze nu eenmaal meedoen. Oké, zou een ontzettende afwijkende film meedoen zou die de eerste ronde niet overleven natuurlijk.
Het is eigenlijk net als Australie dat meedoet aan het Eurovisie songfestival. Het is geen Europees land maar toch kan je erop stemmen. Lol.
Zoals gezegd het is ook maar een klein iets wat me vaker opviel.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
vooruit: 5-6, totaal niet te vergelijken die twee