- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Usernames
Knock-Out Usernames
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
7-5, slappe finale zeg, de ontbrekende spatie nekt de tweede
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
7-6 Donkerwoud. Doet me denken aan mijn favoriete band en dan vooral het album "Blackwater Park". 
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
Einde finale.
Winnaar: Donkerwoud. Congrats.
Iedereen bedankt voor zijn of haar
deelname 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Was een leuk initiatief, bedankt voor de organisatie! 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ook vanwege mij bedankt voor het stemmen, ik vond het een leuk spel met veel animo. Onze winnaar Donkerwoud heb ik hier niet gezien maar moest ie toch eens komen kijken, proficiat.
Zilver voor Miszmi. Ik heb ook berekeningen gemaakt waardoor het brons naar Ebenezer Scrooge gaat en Querelle op 4 eindigt.
Miszmi
-
- 3240 messages
- 598 votes
Bedankt voor de organisatie! Donkerwoud van harte met de titel, het is je gegund
.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Brons is goed, zilver en goud heb ik al genoeg. Donkerwoud, gefeliciteerd met de overwinning & Miszmi met het behalen van de finale! 
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
En heeft Donkerwoud nog iets gewonnen behalve de eer of "eer"?
Cikx
-
- 2120 messages
- 1083 votes
Gefeliciteerd Dunkelwald!
En natuurlijk ook de organisatie bedankt!
Animosh
-
- 4665 messages
- 538 votes
Yep, bedankt voor de organisatie! Het was niet direct de finale die ik had willen zien, maar Donkerwoud is een fijne compromiswinnaar. Het blijft een leuke KO verder. Onnozel, zeker, maar het heeft alles wat een goede KO moet hebben: een hoog tempo, geen geruzie, en je kunt aan iedere battle deelnemen.
Interessant trouwens om te zien hoe de smaak van de "gemeenschap" is veranderd. Veel usernames die in de vorige KO heel ver kwamen lagen er nu al relatief vroeg uit, en andere namen kwamen juist veel verder.
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Top KO en ik heb me weer vermaakt. Toch zelf er een tijdje uit geweest maar met zo'n tempo en vooral weinig geklaag was deze KO zeer vermakelijk door te zetten!
Leuke winnaar alleen voor persoonlijke smaak had ik toch andere in de finale willen zien, haha! Toffe KO en tot de volgende keer!!
SillyBilly23
-
- 183 messages
- 358 votes
En heeft Donkerwoud nog iets gewonnen behalve de eer of "eer"?
Vraag ik me ook af. Behalve de belangstelling een prijsje of coupon ofzo?