- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out : Mix Music & Scene
Knock Out : Mix Music & Scene
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Ik zie die scène uit Philadelphia net voor het eerst en hoor ook het nummer van The Boss voor het eerst...
...en ik heb er een lievelingsnummer en een nieuwe favoriet voor deze knock-out bij.
Jammer voor de scène uit Blue velvet want die is ook niet minder dan fantastisch. Misschien hierna een knock-out optitelingen doen?
Is de loting misschien wat gelukkiger.
5-3
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Ik zie die scène uit Philadelphia net voor het eerst en hoor ook het nummer van The Boss voor het eerst...
Luister je nooit naar de radio? Dat nummer komt op een gemiddelde zender zeker één keer per dag voorbij. Niettemin leuk dat je The Boss hebt ontdekt.
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Zelf niet nee. Op het werk of of bij anderen in de auto ontkom je er niet aan, maar dan gaat het om zenders als 538 en Sky Radio en daarop heb ik het nummer nog nooit gehoord. Vraag me dus af jij onder de gemiddelde zender verstaat.
Animosh
-
- 4665 messages
- 540 votes
47. ISAN – Remegio (Conseguenze Dell'Amore) (vanaf 1:16) - 48. John Murphy – Kanada's Death, Pt. 2 (Sunshine)
1-0
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
1-1
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
49. Jones & Stephenson – The First Rebirth (Naissance des Pieuvres) (vanaf 2:27) - 50. Nathaniel Mechaly – Tan & Club (Revolver) (vanaf 0:58)
1-0
Geweldige scène en echt een heerlijk nummer. Perfecte mix dus.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2119 votes
3-0 nooit geweten dat die track in een film zat, op de kijklijst ermee