- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out Bad Guys (2013)
Knock-Out Bad Guys (2013)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
9-6 alsjeblieft zeg. De Terminator is de enige die mag winnen. In alles, zowel qua naam als rol in de film de beste bad-guy ooit.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Alex wordt niet neergezet als bad guy? Hij is zo'n beetje de meest iconische bad guy ooit. Hij verkracht, moord en bedriegt. Dat hij daarnaast ook sympathie weet op te wekken doet daar niks aan af (wat mikey schrijft). Snap niet dat je er zo'n simplistische kijk op hebt. Jij verward een bad guy met de antagonist. De tegenstander van de hoofdpersoon.
Dat is toch echt iets anders een bad guy is iemand die bad doet en/of bad is. Alex is overduidelijk beide. Verschilt daarin nauwelijks van Bateman. En Bates vind ik ook een erg zwakke bad guy, maar hij is het natuurlijk wel.
Ik zal er dan inderdaad een andere kijk op hebben.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
9-6 alsjeblieft zeg. De Terminator is de enige die mag winnen. In alles, zowel qua naam als rol in de film de beste bad-guy ooit.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8252 votes
2. Bartel (Calvaire) - Norman Bates (Psycho)
0-1
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
6-5 dan maar. KO is al om zeep geholpen.
mikey
-
- 29000 messages
- 5148 votes
6-5 dan maar. KO is al om zeep geholpen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Yeah right, je komt liever een tandarts tegen dan een moordmachine die het op jou heeft gemunt..
mikey
-
- 29000 messages
- 5148 votes
Wel als het om die gaat. Lijkt me ook aannemelijker een tandarts tegen te komen bovendien.
WhoKnowZ
-
- 5336 messages
- 2209 votes
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Yeah right, je komt liever een tandarts tegen dan een moordmachine die het op jou heeft gemunt..