- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Draw that movie
Draw that movie
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Oh nee, wacht het is natuurlijk een chirurg ofzo, met zo'n groen chirurgenjasje, en een afgezet mondkapje. En er is iemand dood, want hij huilt. Ik dacht even een groene legerjas en een mohawk te zien, maar dat is niet zo.
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Nee, nee, nee. Ik weet 'm, maar ik heb geen zin om te doodlen. Komt uit een topfilm, dat wel! 
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Oh nee, wacht het is natuurlijk een chirurg ofzo, met zo'n groen chirurgenjasje, en een afgezet mondkapje. En er is iemand dood, want hij huilt. Ik dacht even een groene legerjas en een mohawk te zien, maar dat is niet zo.
Geen taxi Driver, geen chirurg, gewoon een jas/vest. Qua thematiek kan het wel met taxi Driver vergeleken worden.
Edit: Hoofdrolspeler in Taxi Driver heeft ook dezelfde naam als het personage met de groene jas.
En deze creep ook
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Nee, nee, nee. Ik weet 'm, maar ik heb geen zin om te doodlen. Komt uit een topfilm, dat wel!
Als je geen tekening wilt maken, zeg je dat gewoon. Gebeurt wel vaker en is geen verplichting.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Wacht nog even zap, er komt nog een tekening aan
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Zit je toch weer in die hoek van ziekenhuispersoneel. Nu heeft hij toch duidelijk een stethoscoop rond de nek hangen.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Dokter heeft geen grote rol, die stoere jongen op de achtergrond wel.
ZAP!
-
- 5448 messages
- 3621 votes
Ja, moet ik nu wachten of niet?

FIGHT CLUB!
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Kom op Zap, niet eerst het antwoord geven en dan weigeren een nieuwe te plaatsen... 
Haha, nee hoor. Als er morgen begin van de middag geen nieuwe staat, dan wil ik wel weer iets proberen. Haast hebben we niet, maar het staat een ieder vrij wat mij betreft.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Ik dacht, jij gaat je netjes aan de regels houden, maar nee. 
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Kom op Zap, niet eerst het antwoord geven en dan weigeren een nieuwe te plaatsen... 
Haha, nee hoor. Als er morgen begin van de middag geen nieuwe staat, dan wil ik wel weer iets proberen. Haast hebben we niet, maar het staat een ieder vrij wat mij betreft.
Ga ik niet redden voor de avond. Helaas.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
https://i.ytimg.com/vi/7ooDX1NOzEM/maxresdefault.jpg
His name is Robert Paulson! (RIP Meat Loaf)
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Nope. Vanavond misschien nog een tekening die wat duidelijker is, als ik tijd heb.
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Lieutenant Dan!! Forrest Gump
Kom op, Abel
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Nee, en nee. Morgen eventueel weer een tekening. Goh, ik wilde dat ik er wat meer talent voor had.
Ik denk dat jij deze film niet gezien hebt. Hoofddeksel is een fez. Muziek op de achtergrond "Slave to Love" van Brian Ferry.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Oh, en ik was er nog zo overtuigd van dat het Forrest Gump was vanwege die bus en deze scene 
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Haha, die lijkt er wel wat op, ja.
Forest Gump is van iets later dan deze film. En ook met een ander verhaal, andere acteurs en een andere regisseur. Zelfs een hele andere film eigenlijk.
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Bitter moon (filmma heeft zich uitgesloofd)
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
https://i.imgur.com/IcKnwif.jpeg
Filmma raadt, filmma tekent.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Hoezo heeft jouw moeder een 70's retro tekenstijl???
profi bovendien
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
Haar antwoord: "Omdat het een oud wijf is." 
De gestoorde filmfanaat
-
- 778 messages
- 359 votes
De film komt en speelt zich ook af in dat tijdperk.