• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.389 votes
Profile

Draw that movie

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Oh nee, wacht het is natuurlijk een chirurg ofzo, met zo'n groen chirurgenjasje, en een afgezet mondkapje. En er is iemand dood, want hij huilt. Ik dacht even een groene legerjas en een mohawk te zien, maar dat is niet zo.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Nee, nee, nee. Ik weet 'm, maar ik heb geen zin om te doodlen. Komt uit een topfilm, dat wel!

Graaf Machine wrote:

Oh nee, wacht het is natuurlijk een chirurg ofzo, met zo'n groen chirurgenjasje, en een afgezet mondkapje. En er is iemand dood, want hij huilt. Ik dacht even een groene legerjas en een mohawk te zien, maar dat is niet zo.

Geen taxi Driver, geen chirurg, gewoon een jas/vest. Qua thematiek kan het wel met taxi Driver vergeleken worden.

Edit: Hoofdrolspeler in Taxi Driver heeft ook dezelfde naam als het personage met de groene jas.

En deze creep ook

https://i.namu.wiki/i/SgVDYkCyJzpgnapVULKLhXf0DARbOzGoVjcUUBFYpR7sr93dZVUy-IYn5IlY1R9wWXvOVwaLow6JebrVQ28ajw.webp

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Dat is Bob uit Twin Peaks.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

ZAP! wrote:

Nee, nee, nee. Ik weet 'm, maar ik heb geen zin om te doodlen. Komt uit een topfilm, dat wel!

Gewoon zeggen als je het weet. Nu is er voor mij geen drive meer, omdat er toch al iemand was die het eerder wist.

Als je geen tekening wilt maken, zeg je dat gewoon. Gebeurt wel vaker en is geen verplichting.

Wacht nog even zap, er komt nog een tekening aan

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Zit je toch weer in die hoek van ziekenhuispersoneel. Nu heeft hij toch duidelijk een stethoscoop rond de nek hangen.

Dokter heeft geen grote rol, die stoere jongen op de achtergrond wel.

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

Ja, moet ik nu wachten of niet?

FIGHT CLUB!

ZAP!

• 5448 messages
  • 3621 votes

En een ander mag...

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Kom op Zap, niet eerst het antwoord geven en dan weigeren een nieuwe te plaatsen...

Haha, nee hoor. Als er morgen begin van de middag geen nieuwe staat, dan wil ik wel weer iets proberen. Haast hebben we niet, maar het staat een ieder vrij wat mij betreft.

ZAP! wrote:

Ja, moet ik nu wachten of niet?

FIGHT CLUB!

Ik dacht, jij gaat je netjes aan de regels houden, maar nee.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Graaf Machine wrote:

Kom op Zap, niet eerst het antwoord geven en dan weigeren een nieuwe te plaatsen...

Haha, nee hoor. Als er morgen begin van de middag geen nieuwe staat, dan wil ik wel weer iets proberen. Haast hebben we niet, maar het staat een ieder vrij wat mij betreft.

Ga ik niet redden voor de avond. Helaas.

A Bronx Tale?

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Nope. Vanavond misschien nog een tekening die wat duidelijker is, als ik tijd heb.

Intouchables?

Lieutenant Dan!! Forrest Gump

Kom op, Abel

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Nee, en nee. Morgen eventueel weer een tekening. Goh, ik wilde dat ik er wat meer talent voor had.

Ik denk dat jij deze film niet gezien hebt. Hoofddeksel is een fez. Muziek op de achtergrond "Slave to Love" van Brian Ferry.

Oh, en ik was er nog zo overtuigd van dat het Forrest Gump was vanwege die bus en deze scene

https://i.redd.it/a1zzm9qkk67c1.gif

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Haha, die lijkt er wel wat op, ja.

Forest Gump is van iets later dan deze film. En ook met een ander verhaal, andere acteurs en een andere regisseur. Zelfs een hele andere film eigenlijk.

Bitter moon (filmma heeft zich uitgesloofd)

mikey

• 28986 messages
  • 5136 votes

Hoezo heeft jouw moeder een 70's retro tekenstijl???

profi bovendien

Haar antwoord: "Omdat het een oud wijf is."

mikey wrote:

Hoezo heeft jouw moeder een 70's retro tekenstijl???

profi bovendien

De film komt en speelt zich ook af in dat tijdperk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.