• 178.144 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.615 votes
Profile

Draw that movie

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

yes

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

stelletje tekenbeesten nieuwe maar?

https://i.imgur.com/Z7HUGlr.jpeg

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

Duel?

Jeepers Creepers?

Lost Highway?

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

Aan die zon te zien is het de Teletubbies, maar dat is geen film.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

nee, nee, nee... ook geen teletubbies... dit is veel eerder... er zit een grote hint in de tekening.

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Fargo (1996) ?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

teletubbies is toch 1996?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

auto is ongeveer 12x zo cool.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Vanishing Point?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

https://image.tmdb.org/t/p/w780/osqt7gvTVE20yH87uaq6NOFvp65.jpg

lijkt overigens wel op de still van duel.

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

Achteraf is zo'n hint zo heerlijk duidelijk, maar bedenk het maar eens vooraf.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Miami Supercops met links Bud Spencer en rechts Terence Hill?

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Klopt!

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Ik hoef niet hoor. Ik heb geen tijd atm

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

Waarom doen mensen dan mee aan dit leuke spelletje, als ze niet de moeite willen nemen zelf even een tekeningetje te maken? Wel lekker mee willen raden, maar geen energie steken in de voortgang van dit topic?

Ik kan daar een grove opmerking over maken, maar ik kan ook gewoon zeggen: hoepel dan op.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Womp womp

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

Kondoro wrote:

Womp womp

Ga liever een lullig tekeningetje maken in plaats van kinderachtig te reageren. Het is niet voor niets dat dit topic anderhalf jaar stilgelegen heeft. Dat komt door lui die wel willen genieten van het raden, maar te lui zijn om een werkelijke bijdrage te leveren.

Door lui volk dus eigenlijk.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Je neemt et echt veel te serieus kerel. Hoe jaag je iedereen weg 101

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

jordandejong wrote:

Je neemt et echt veel te serieus kerel. Hoe jaag je iedereen weg 101

Geen idee hoe ik iedereen weg jaag, maar een topic dat al zo'n beetje anderhalf jaar lang heeft stilgestaan wegens gebrek aan aandacht heeft dus wel iedereen weggejaagd.

En geloof me maar: over twee weken staat dit topic weer stil, en blijft dat zo. Omdat mensen wel willen raden, maar te lui zijn zelf een bijdrage te leveren.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)

Geen idee hoe ik iedereen weg jaag, maar een topic dat al zo'n beetje anderhalf jaar lang heeft stilgestaan wegen gebrek aan aandacht heeft dus wel iedereen weggejaagd.

En geloof me maar: over twee weken staat dit topic weer stil, en blijft dat zo. Omdat mensen wel willen raden, maar te lui zijn zelf een bijdrage te leveren.

Je hebt te accepteren dat niet iedereen constant maar een tekening voor je forum kan maken. Vorige keer gaf ik de beurt ook aan iemand anders (had je ook een opmerking over), deze keer diende ik zelf wat in. Geven en nemen.

De toon die jij gebruikt zorgt ervoor dat de lol er heel snel af is bij de niche groep gebruikers die hier deelnemen (iig bij mij).

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

"Je hebt te accepteren dat niet iedereen constant maar een tekening voor je forum kan maken."

Het is niet mijn forum. Het is wel mijn kritiek dat mensen te lui zijn om een bijdrage te leveren aan een forum waar ze blijkbaar wel de vruchten van willen plukken. Lui en gemakzuchtig zijn die mensen, zoals jij.

Maar ok, ik moet er mee dealen. Ik leef in een wereld met profiteurs, die alleen maar willen genieten zonder ergens iets voor te hoeven doen. Het zij zo. Dan is voor mij hier ook het einde gekomen aan dit topic.

Het was leuk zolang de deelnemers er aan wilden deelnemen, en niet alleen van wilden profiteren.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Iets met professionele hulp.

Kondoro

• 11521 messages
  • 2862 votes

Graaf Machine wrote:

(quote)
Ga liever een lullig tekeningetje maken in plaats van kinderachtig te reageren.

Door lui volk dus eigenlijk.

Hahaha lekker weer aan het huilen ouwe zeiksnor. Ga lekker zelf tekenen als je dat graag wilt . Ik heb wel meer te doen in mijn leven..

Graaf Machine

• 9792 messages
  • 1412 votes

[quote]Kondoro wrote:

(quote)

Precies de goede reden om het er bij te laten. Schelden en beschimpen. Doei. Dit hele forum hangt hiermee ondertussen vol, en het wordt met de dag erger.

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Gezien de laatste berichten hier, is dit misschien wel een passende film om te raden

https://i.imgur.com/65CIWFp.jpeg

Falling Down ?

Edit: Inderdaad zeer toepasselijke film Theunissen.

Dit is in de paar uur tijd wel erg geëscaleerd, zeer teleurstellend dit. Hoop chagrijn wat nergens voor nodig was.

Theunissen

• 12271 messages
  • 5514 votes

Ja

https://i.imgur.com/0CXYXL8.jpeg

Hier een plaatje die beter bekend is door de meme. (Wat trouwens ook zeer toepasselijk is op de voorafgaande berichten.)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.