- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- KO Serie 2012
KO Serie 2012
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Band Of Brothers eerder een miniserie dan een serie, maar qua herkijkwaarde ga ik toch voor BoB.
4-6
Halve finale 2 had de finale wel mogen zijn.
Ataloona
-
- 734 messages
- 4258 votes
Beiden niet bepaald het beste van HBO m.i.
6-6
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
6-1
Wat mij betreft beste 'lange' serie out there. Maar veel goede producten zijn onnodig vroeg gesneuveld of deden niet eens mee. Heb ook niet het idee dat series van 20 minuten (of minder) hier een kans hebben gekregen. Vrij matige KO wat dat betreft.
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Welke series bedoel je dan? Kan er weinig bedenken eigenlijk die het vermelden waard zijn.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Archer, The West Wing, Sports Night zijn series die wat mij betreft erg ver hadden mogen komen. Frisky Dingo is waarschijnlijk te onbekend om de eerste ronde te overleven, maar toch. Zaten er allemaal niet in.
Daarnaast, wat ik me kan herinneren, zijn Arrested Development en Scrubs er in ronde 1 al uitgevlogen.
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Archer, The West Wing, Sports Night zijn series die wat mij betreft erg ver hadden mogen komen. Frisky Dingo is waarschijnlijk te onbekend om de eerste ronde te overleven, maar toch. Zaten er allemaal niet in.
Daarnaast, wat ik me kan herinneren, zijn Arrested Development en Scrubs er in ronde 1 al uitgevlogen.
Tja dat heb je toch altijd met lotingen. Deadwood, Boardwalk Empire er ook snel uit + enkele uitzonderingen. De laatste 8 vind ik verrassend kenmerkend, en meer representatiever dan de serieladder. De afwezigheid van West Wing kan ik nog inkomen, daar heb je gelijk. Shameless en Person of Intrest, Suits zijn misschien te fris.
Maar om daarom de loting zwak te noemen?