- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De grote MM Avatar (niet de film) KO 2011
De grote MM Avatar (niet de film) KO 2011
Finisterra
-
- 15532 messages
- 4693 votes
Ik begrijp dan weer totaal niet wat er zo speciaal is aan die 2e. Ik zag een walk-over aankomen hiervoor.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Omdat een aantal mensen het denk ik zat zijn dat we elk jaar dezelfde avatars van dezelfde users in de latere rondes tegen komen. Niets persoonlijks, maar het zijn vaak wel de avatars van actieve, populaire users op het forum. Haast nooit outsiders.
2de avatar brengt gewoon iets verfrissends dus.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8150 votes
Mooi qua kleur en figuur. Die van Onderhond zie ik ook te vaak denk ik en is daarnaast een soort van Terminatorkloon.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ik begrijp dan weer totaal niet wat er zo speciaal is aan die 2e. Ik zag een walk-over aankomen hiervoor.
Die beeltenis van Kurz is absoluut iconisch. Prima avatar, bovendien mooi van kleur en uitsnede.
bozzy
-
- 2161 messages
- 670 votes
Die van Oh is in ieder geval spraakmakend hiero..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Dit was m'n oude avatar dan (ondertussen wel al iets bijgewerkt):

The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Omdat een aantal mensen het denk ik zat zijn dat we elk jaar dezelfde avatars van dezelfde users in de latere rondes tegen komen.
In mijn geval is het gewoon dat ik die tweede beter vind. Iets pakkender, iets sfeervoller, zelfs iets mysterieuzer, zelfs al weet ik dat het om Kurtz uit Apocalypse Now gaat.
0-4
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
zelfs al weet ik dat het om Kurtz uit Apocalypse Now gaat.
Denk vooral omdat je het weet. Vind het zelfs een tegenvaller, nooit echt helemaal geweten wat erop stond. Hoopte altijd dat het een man zonder gezicht was waarbij de hand aan de kin zit (= inderdaad mysterieus).
Vreesde altijd dat het een "ik schaam me voor de onzin die ik uitkraam" beweging was, maar blijkbaar is het geen van deze leuke opties. Blijft verder wel een mooi beeld, maar is een stuk minder speciaal zo.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Blijft verder wel een mooi beeld, maar is een stuk minder speciaal zo.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
2-0 vind die tweede maar onduidelijk