- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: vrouwelijke filmpersonages
Knock-out: vrouwelijke filmpersonages
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
5-1 Gaat iedereen hier nou voor Halle Berry? De actrice die alleen vanwege haar huidskleur een Oscar won?
Oscar heeft er niks mee te maken, kon Lori ff niet meer plaatsen 
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Oscar heeft er niks mee te maken, kon Lori ff niet meer plaatsen

Dit is Lori (Sharon Stone). Deze actrice ziet er én goed uit en kan ook nog eens acteren (in tegenstelling tot Halle Berry die het volledig van haar tieten en kont moet hebben).
Waren de echte vrouwenliefhebbers er op tijd bij geweest, dan had ze ook gewonnen (zie de score). 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
de echte vrouwenliefhebbers
Je hebt het hier over degene die stemmen op welke vrouw er het mooiste uitziet, geloof ik? Verkeerde spelletje.
En kom nou, Sharon Stone's personage in Total Recall heeft nauwelijks een karakter, in tegenstelling tot Berry die een groot deel van de film draagt. Niet dat zij nou tot mijn favoriete personages behoort verder, maar zelfs Paul Verhoeven zelf heeft gezegd dat Stone niet kan acteren...
0-2
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De bitch die Stone neerzet vind ik stukken toffer dan dat saaie mens uit Monsters Ball.
Het gaat niet om acteer prestatie, maar om het personage.
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
De bitch die Stone neerzet vind ik stukken toffer dan dat saaie mens uit Monsters Ball.
Het gaat niet om acteer prestatie, maar om het personage.
Damn had ik maar ff gegoogled, dan had ik zeker voor Lori gestemd. Tegenover haar is Berry nogal saai inderdaad. De film is ook veel beter
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
@ Number23
Eigenlijk stem je er dus zomaar lukraak op los zonder te weten waar je op/tegen stemt?
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
84. Kee (Children of Men) - Mina Harker (The league of extraordinary gentlemen)
1-0
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
@ Number23
Eigenlijk stem je er dus zomaar lukraak op los zonder te weten waar je op/tegen stemt?
Als ik personage niet ken, stem ik niet. In dit geval was ik te gehaast en te lui om even op te zoeken wie Lori ook alweer was. Dacht eerst the girl with 3 boobs, maar die had geen naam volgens mij. Maar hee ik ben maar 20% verantwoordelijk voor de uitschakeling van Lori.
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
4-3
Zwangere tiener vs Vampierenkoningin toch Nomak?? Jah nu durf ik niks meer fout te doen hoor.....
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Hehe, geen idee wat die tweede voor iets is want die film heb ik niet gezien.
Die zwangere tiener was wel irritant.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Deze actrice ziet er én goed uit en kan ook nog eens acteren
.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Serieus? Heb je If I had Known I was a Genius weleens geprobeerd te zien? Daarin is ze echt niet best hoor
.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
6-4
85. Mrs Baylock (The omen) - Lt Jordan O'Neill (G.I. Jane)
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
1-1
maar g i jane is ook 'classic' (zo fout dat het goed wordt)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
5-1
86. Pepper Potts (Iron Man) - Sarah Lawson (Love Streams)