- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out Top250 (geen stemverplichting -2011)
Knock-out Top250 (geen stemverplichting -2011)
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Nog één topper over en misschien Samurai ook, maar die moet ik nog zien.
Onderhond wrote:
Staat nog altijd op 244 hoor. Oh wacht, gemiddelde is niet hoog genoeg. Opmerkelijk, want mijn 2,5* van gisteren was de laatste stem. Blijkbaar heeft iemand zijn stem verwijderd. Triest dat Fa yeung nin wa niet eens meer in de top 250 staat momenteel.

Onderhond wrote:
Sommige mensen kan ik nog enigszins begrijpen. Jij bent volkomen onbegrijpelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n beetje iedere in de hemel geprezen film als rotzooi afdoet. Het zal allemaal wel, zoals ik al eerder zei: It must be hell inside your head. Je doet me ook wel een beetje aan Sheldon denken.
Afgestompt door de andere zooi in de top 250 eerder.
mirrored_mind
-
- 1043 messages
- 2302 votes
2. Fa yeung nin wa - 2001: a space odyssey
0-1
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
chevy93 wrote:
Sommige mensen kan ik nog enigszins begrijpen. Jij bent volkomen onbegrijpelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n beetje iedere in de hemel geprezen film als rotzooi afdoet. Het zal allemaal wel, zoals ik al eerder zei: It must be hell inside your head. Je doet me ook wel een beetje aan Sheldon denken.
OH is gewoon heel erg consistent.. altijd tegen de oudere film stemmen en in het geval van even oud gaat de Aziatische film automatisch door 
* denotes required fields.