- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Beste poster uit de top 10 van voorganger.
Beste poster uit de top 10 van voorganger.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes

Vraag me af hoe je computer een beveiliginsrisico loopt door een link te knippen/plakken.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Wat is er zo moeilijk aan posters plaatsen? Alsof een pagina vol links visuele waarde heeft...
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
Wat is er zo moeilijk aan posters plaatsen? Alsof een pagina vol links visuele waarde heeft...

Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Volgens mij niet zo'n rare vraag. Het is even eenvoudig posters te plaatsen ipv die nietszeggende titels of links.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
Uiteraard, wat had je gedacht. Typisch en irritant zoals gewoonlijk.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2629 votes
Damn, zijn mensen hier nou doof (blind), of hebben ze gewoon geen verstand van computers?

speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik heb een nieuwe computer met beveiligde modus ingeschakeld. Ik werk met Internet Explorer. Hierdoor is de optie snelkoppeling kopiëren uitgeschakeld. Als iemand mij kan uitleggen hoe ik een poster plaats - hetgeen mij voorheen met een oude computer wel lukte - zonder dat ik de beveiligde modus hoef uit te schakelen plaats ik naturlijk ook een poster.
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Rechtermuisknop>afbeeldingsinfo> link plakken> plakken in je bericht tussen de IMG tags
sweinsteiger
-
- 2278 messages
- 0 votes
Rechtermuisknop>afbeeldingsinfo> link plakken> plakken in je bericht tussen de IMG tags
Ik snap het niet
Wil je het aub nog eens uitleggen?