- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Slechtste Topfilm (2010)
Knock-out: Slechtste Topfilm (2010)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
1-3 moest wel even gaan opzoeken welke film Trade nu weer was ..
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
1-3 moest wel even gaan opzoeken welke film Trade nu weer was ..
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Vond Trade niet zo slecht, echt memorabel alleen niet. Seven Samurai vond ik dan weer 7 keer niks.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Trade lijkt me nou idd typisch zo'n filmpje à la Taken (ik kwam niet eens op de titel binnen een minuut). Net als Bourne ofzo, aardige blockbuster, maar top250? Trade nog niet gezien, maar stem er toch maar even op hier.
2-4
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Je zit er toch echt aardig ver naast. Redelijk zwaar drama en niet meteen blockbuster materiaal.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Ik verwachtte die reactie wel, ik bedoelde ook niet qua actie eigenlijk, daarom was het ook een slechte vergelijking
. Maar het zal wel zijn greintje menselijk drama hebben waar teveel MM mensen tegenwoordig onder zwichten en met 4*(+) gaan smijten.
Ik zal mijn rare gedachtekronkel even verklaren: Taken is zo'n top250 film die niet al te boeiend is, behoorlijk standaard thrillertje, kon niet op de titel komen (zoals jij dat met Trade kennelijk in de andere richting had). Toen kwam ik op één of andere manier met Bourne aanzetten, als niet top250-waardig, maar verder niet richting Trade doelde. Vage shizzle ik weet het.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik zie enorm op tegen Trade. Ik vermoed dat die film vooral zo hoog scoord vanwege het onderwerp. Kan me moeilijk voorstellen dat die beter is dan Seven Samurai.
2-5
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
TOR slaat een beetje de spijker op zijn kop.
2-5 dus inmiddels
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12839 votes
Bij Trade kan ik mij iig nog voorstellen dat hij hoog scoort vanwege het onderwerp 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Haha 
19. Shichinin no Samurai - Trade
2-5