• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Sucker Punch (2011)

Nick.D

• 1 messages
  • 1 votes

Kan het zijn dat de opdrachten stukjes uit andere films zijn?

De Orks figuren uit Lord of the rings

Draak uit Beowulf

Trein met de bom uit Batman Begins?

Starmaster501

• 882 messages
  • 174 votes

Denk het wel. Maar fuck it. Het waren dan gewoon kick-ass versies van die.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ja en de robots komen uit iRobot en de trein setting uit Under Siege 2. De shotgun komt uit Punisher Warzone, de dikke kok heeft hij van het RTL5 programma Topchef en de toony mech komt uit Yatterman.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Dstalker8

• 211 messages
  • 689 votes

Ik neem aan dat je daarmee wil zeggen, Who Cares?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Allereerst wil ik zeggen dat Snyder alles jat en het vervolgens 2x vertraagd en er een strik omheen doet.

En dan inderdaad, who cares Uiteindelijk valt alles wel terug te traceren naar oudere filmpjes, en dat het laatste in meervoud staat is wel belangrijk. Je kunt momenten opsporen verspreid over honderden andere films, maar je kunt geen enkele film noemen die zoals Sucker Punch is.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tonypulp wrote:

Ja en de robots komen uit iRobot en de trein setting uit Under Siege 2. De shotgun komt uit Punisher Warzone, de dikke kok heeft hij van het RTL5 programma Topchef en de toony mech komt uit Yatterman.

Vergeet het pakje van Baby Doll niet uit Naughty Coeds 16 .

Dstalker8

• 211 messages
  • 689 votes

Ik dacht eerder aan Blood: The Last Vampire voor het pakje of Yo-yo Girl Cop

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Naomi Watts wrote:

(quote)

Vergeet het pakje van Baby Doll niet uit Naughty Coeds 16 .

Lol .

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Kan het niet zijn dat de meiden hun stukje vrijheid in elke ''opdracht'' winnen d.m.v. zwarte geschiedenis te herhalen. Zoals terroristische aanvallen (trein) en oorlogen (met die NAZI-monsters)?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nazi's waren er nog niet in de eerste oorlog. Die settings lijken mij randomly gekozen.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ik zag het als een symbool om de wereld een kans om vrijheid te geven, maar eigenlijk was het hun eigen vrijheid. Maar dat verandert niet zo veel aan de film, het moet het hebben van het enthousiasme en vermaak

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.