- Home
- Filmforum
- Film - Video on Demand
- YouTube
YouTube
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Met uBlock Origin heb ik nergens last van.
Heeft bij mij een paar dagen gewerkt. Daarna kreeg ik almaar meer video's die niet wilden afspelen. Ik heb het er weer afgehaald.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
YouTube begonnen met blokkeren van adblockers | BNR Nieuwsradio
Belachelijk duur. Voor max 3 euro per maand had ik nog wel een abonnement willen nemen.
Je zegt letterlijk wat ik een paar dagen terug ook zei. Belachelijk hoog bedrag voor wat je ervoor krijgt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heeft bij mij een paar dagen gewerkt. Daarna kreeg ik almaar meer video's die niet wilden afspelen. Ik heb het er weer afgehaald.
Niemand heeft dus nog een goede oplossing behalve die klote adds af laten spelen?
Spijtig. Hierdoor ga ik YT wel minder gebruiken.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je zegt letterlijk wat ik een paar dagen terug ook zei. Belachelijk hoog bedrag voor wat je ervoor krijgt.
Haha ja. Maar ik vond dit altijd al een mooi bedrag, vergelijkbaar met Prime Video (dat nu ook flink duurder wordt...).
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Ik heb nog steeds nergens last van.
Via deze link kun je checken of je wel de laatste versie gebruikt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt. Ik had 'm er al weer afgehaald. Ik doe een nieuwe poging.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Met uBlock Origin heb ik nergens last van.
Het werkte bij mij eerst heel goed.
Sinds een paar dagen krijg ik op YouTube regelmatig deze foutmelding:
282054944
Ik vermoed dat YouTube het gebruik van uBlock probeert te frustreren.
EDIT:
Fix gevonden:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hmm... Bovenstaande fix heeft niet geholpen. Ik krijg nu steeds vaker een wit scherm op YouTube. Refreshen werkt soms, maar vaak blijft het witte scherm staan.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik gebruik sinds kort Addblock voor Youtube. Werkt best goed. Soms krijg je wel de speeltijd van een commercial, maar geen beeld meer dus da's prima.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik gebruik sinds kort Addblock voor Youtube. Werkt best goed. Soms krijg je wel de speeltijd van een commercial, maar geen beeld meer dus da's prima.
Bedankt voor de tip.
Beviel uBlock Origin jou ook niet, of niet geprobeerd?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Niet geprobeerd. Ik had altijd gewoon Adblock, maar plots detecteerde YT die add on. Tijdje reclames toegelaten maar ik werd er doodmoe van. En nu dus Addblock voor Youtube, die best leuk werkt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Werkt helaas niet goed bij mij. Ik krijg een zwart scherm en een cirkeltje dat maar blijft draaien.
Ik gebruik Firefox.
EDIT: Of ik hoor wel de advertenties maar zie zwart beeld. Ik kan ze ook niet skippen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Family gaat van 17,99 euro naar 25,99 euro, wat.de.fuck. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
YouTube laat je met stapel nieuwe functies experimenteren - bright.nl
Alleen voor Premium leden.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het nieuwe abonnement van YouTube komt eraan: dit is er anders - bright.nl
Met Premium Lite richt YouTube zich vooral op gebruikers die de dienst niet gebruiken voor het luisteren naar muziek. YouTube Premium Lite zou eerst worden uitgebracht in de VS, Australië, Duitsland en Thailand, en komt later pas naar andere landen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
badfans69
-
- 3958 messages
- 6124 votes