• 177.886 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.845 votes
Profile

Android TV

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Sinds kort heb ik Xiaomi Mi Box S 8GB en daar zit een Android TV mee in. Ik heb is wat rondgezocht naar (legale) apps om gratis films te zien. Genoeg aanbod eigenlijk waaronder:

Old Movies - Oldies but Goldies

App die allerlei films op Youtube verzamelt. Is dus meer een overzichtelijk overzicht van public domain films die op Youtube staan

Classic Movies & TV Shows

Beetje eenzelfde opzet als Oldies but Goldies vermoed ik maar met iets meer content aangezien er ook betaalfilms opstaan. Vreemd genoeg zeggen ze dat in hun free selectie advertenties zitten maar ik heb The Wasp Woman (1959) zonder advertenties gezien

Classix

Nog niet uitgetest maar volgens hun officiële site: Classic Movies & TV Shows - NO SUBSCRIPTION REQUIRED. De app ook is geïnstalleerd en ziet er effectief wel de grootste collectie tot nu toe uit. Voor sommige films moet je wel premium gaan blijkbaar dus zo "No subscription" zijn ze nu ook weer niet..

Nog iemand aanraders?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.