- Home
- Filmforum
- Film - Genres en landen
- Films over/met orgaandonatie
Films over/met orgaandonatie
Ajax&Filmfreak
-
- 3362 messages
- 3729 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Rmie
-
- 528 messages
- 965 votes
IK herinner me een film uit de v.s, jaren tachtig. Het is een s.f. film waarin mensen in een ziekenhuis komen en nooit meer verlaten. De lichamen worden gebruik voor transplantatie.
Weet iemand de titel? (Ik niet.) Zoiets als Narcose..... dacht ik.
damyra
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik ben op zoek naar een film die ik eind jaren '70, of begin jaren '80 heb gezien op TV.
Het was een Duits gesproken film. Het begon met een jong stel die een reis door Amerika aan het maken was. Tijdens een stop werden ze (of 1 van de 2) ontvoerd. Bij die persoon werd een orgaan weggehaald. Ze gingen achter de daders aan om het op te lossen. De film maakte toen veel indruk. Het verhaal was heel realistisch. Wie weet welke film dat was?
damyra
-
- 2 messages
- 0 votes
IK herinner me een film uit de v.s, jaren tachtig. Het is een s.f. film waarin mensen in een ziekenhuis komen en nooit meer verlaten. De lichamen worden gebruik voor transplantatie.
Weet iemand de titel? (Ik niet.) Zoiets als Narcose..... dacht ik.
Misschien de film Coma?
Rmie
-
- 528 messages
- 965 votes
CaroC
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik ben opzoek naar een film die ik ooit gezien heb.
Gaat over een gezin dat op vakantie is met de auto, ze worden al rijdend beschoten en een van de kogels raakt hun zoon.
Blijkt dat hij hersendood is en ze moeten de keuze maken of ze zijn organen willen doneren want er is een match dringend aan het wachten.
Als ik het goed heb, is de vakantie ergens aanin zee. En worden ze beschoten in een tunnel. En op het einde van de film ontmoeten ze degene die zijn hart heeft gekregen, denk ik.
Iemand een idee ?
Graaf Machine
-
- 9791 messages
- 1412 votes
Ik ben opzoek naar een film die ik ooit gezien heb.
Gaat over een gezin dat op vakantie is met de auto, ze worden al rijdend beschoten en een van de kogels raakt hun zoon.
Blijkt dat hij hersendood is en ze moeten de keuze maken of ze zijn organen willen doneren want er is een match dringend aan het wachten.
Als ik het goed heb, is de vakantie ergens aanin zee. En worden ze beschoten in een tunnel. En op het einde van de film ontmoeten ze degene die zijn hart heeft gekregen, denk ik.
Iemand een idee ?