• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.876 votes
Profile

Pathé-maatje gezocht (Amsterdam)

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Wie kijkt er precies waar op neer dan? Ik zag gewoon veel ruimte tot meligheid. Als dat al niet meer kan.

YouTube - Opposite sex can't be friends?

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Kwam wel een beetje zo over maar ik bedoel voornamelijk in het algemeen, ben vaker berichten tegengekomen van gebruikers die gewoon een normale vraag stelde en er dan een half uur later een hele 'rits onzin- berichten stonden die het min of meer belachelijk maakte. Help diegene gewoon waar hij/zij naar vraagt en ga niet offtopic, denk ik dan. En wat betreft je stelling + filmpje, ik snap je punt, maar dat geld natuurlijk lang niet voor alle mannen. Niet iedereen over 1 kam scheren aub! Vriendschap tussen een man/vrouw kan makkelijk! Er is natuurlijk altijd dat beetje spanning maar dat wil niet zeggen dat dat altijd in de weg moet komen te staan, toch?

mister blonde

• 12693 messages
  • 5824 votes

Vind het helemaal niet zo offtopic om al dan niet gekscherend te bespreken in een topic waar gebruikers contact kunnen leggen met elkaar, of dat niet voor vreemde situaties kan zorgen.

Mickey Rourke in Diner the popcorn scene - mytopclip.com

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

Nou vooruit, die is wel een BEETJE grappig!

Yehudit

• 85 messages
  • 110 votes

Maatregelen zijn getroffen om mijn uitermate kwetsbare, tengere en naïeve persoon te behoeden voor iedere mogelijke vorm van gevaar. Ik heb uit voorzorg het lange, slepende selectieproces in mijn eerste post nog maar niet uit de doeken gedaan. Om even een tipje van de sluier op te lichten:

- De eerste ontmoeting zal plaatsenvinden op neutraal terrein, broad daylight. Ik zal vergezeld worden door mijn vriend, mijn twee broers en enkele van mijn neven.

- Er wordt van je verwacht dat je de volgende documenten meeneemt: 1. Uittreksel geboorteregister 2. Gewaarmerkte kopie van je paspoort (geen oude variant, maar die met vingerafdruk) 3. Verklaring omtrent goed gedrag 4. Uitgebreide verzameling foto's (50 tot 150) van je jeugd, familie, vrienden, kennissen en studiegenoten.

- Tijdens de tweede ontmoeting zal ik een diepteinterview houden met je ouders (of voogden), waarin vooral wordt ingegaan op vreemde gewoontes en voorkeuren, drugsgebruik, je jeugd en puberteit en zal er door een psycholoog een functieprofiel van je worden opgemaakt aan de hand van wat je ouders mij vertellen. Een leugendetectortest hoort hierbij.

- De volgende fases die doorlopen moeten worden zijn o.a. een gesprek met je ex'en, een gesprek met mijn ouders, een fitheidstest en natuurlijk een één op één-gevecht met mijn vriend (op zijn verzoek).

Dit alles geldt voor mannen én vrouwen.

Deze selectieprocedure is behoorlijk intensief en zal veel van je vergen, dus het is misschien verstandig om je werk, studie en relatie op een laag pitje te zetten.

niethie

• 7319 messages
  • 7239 votes

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Yehudit wrote:

en natuurlijk een één op één-gevecht met mijn vriend (op zijn verzoek)

Je voornaam is niet toevallig Estelle?

mjk87 (moderator films)

• 14512 messages
  • 4509 votes

Yehudit wrote:

*Heel verhaal*

Schitterend! Het is dat Amsterdam me te ver reizen is voor enkel een film, maar een goed gesprek daarover achteraf moet blijkens je reactie wel lukken. Succes met je zoektocht in ieder geval.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Jaja, humor heeft ze in elk geval

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Behalve dat ik dit een rare oproep vind en zelf heel ver uit de buurt woon, even het volgende: horrorfans zijn doorgaans erg onprettige mensen. Sociaal gestoord vaak, onaangepast ook wel, misschien zelfs wereldvreemd. En niet zelden weinig stijlvol wat garderobe betreft. Mocht je dus al iemand vinden die op dit aanbod wil ingaan, zou ik toch maar op mijn hoede zijn. En dit geldt ook voor de reagerende partij, overigens. Scenario's als dat van het het kannibalenkoppel Amin Meiwes en Bernd Jürgen Brandes schieten me spontaan te binnen...

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik hoor het al weer, ben niet echt welkom op een volgende MM-meeting...

Yehudit

• 85 messages
  • 110 votes

Geen zorgen, Halcyon, reeds voorzien van psychopatische wederhelft..

Kijkt eens uit het raam, waar vriend momenteel naakt en besmeurd met kippenbloed hysterisch giechelend Christenkindertjes offert aan Beëlzebub.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik woon in Amsterdam en hou van horrorfilms. Ik heb alleen geen geld om zo vaak naar de bioscoop te gaan. Maar Deuce Bigalow is mijn grote voorbeeld dus wellicht kunnen we iets regelen..

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Yehudit wrote:

Geen zorgen, Halcyon, reeds voorzien van psychopatische wederhelft..

Kijkt eens uit het raam, waar vriend momenteel naakt en besmeurd met kippenbloed hysterisch giechelend Christenkindertjes offert aan Beëlzebub.

Dat is inderdaad best vreemd in deze tijd van het jaar.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Dreiecke wrote:

Dat is inderdaad best vreemd in deze tijd van het jaar.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

En nog steeds niemand die met deze aardige dame een filmpje wil pakken? Waar moet dat heen met jullie allemaal (afstand is mijn excuus trouwens,voordat iemand erover begint).

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

helaas is Amsterdam mij te ver, anders had je een maatje gehad nu.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Als dat een foto is van haarzelf in haar avatar snap ik wel waarom niemand wil.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

@Materny; Vast wel een aantal mensen die zich hebben gemeld via pm o.d. Zou zelf eventueel ook kunnen al heb ik het dit jaar nog druk.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Lefgozer wrote:

Als dat een foto is van haarzelf in haar avatar snap ik wel waarom niemand wil.

Het feit dat men weet dat jij wekelijks met een klappertje in de weer bent trekt ook geen volle zalen (ook letterlijk trouwens in dit geval)

Yehudit

• 85 messages
  • 110 votes

PM-teller: 0

the marsh

• 109 messages
  • 1500 votes

Yehudit wrote:

PM-teller: 0

Er kan waarschijnlijk niemand een bewijs voor goed gedrag voorleggen.

Yehudit

• 85 messages
  • 110 votes

Er kan waarschijnlijk niemand een bewijs voor goed gedrag voorleggen.

Misschien wringt daar de schoen, idd ..

Chimeister

• 1 messages
  • 0 votes

Ik vind je initiatief voor het vormen van een filmclubje een leuk en blijkbaar origineel idee. op internet kon ik er niet zoveel vinden namelijk.Het lijkt me idd gezelliger om een gezelschap te vormen voor de mensen die graag films willen kijken op de big screen en helaas geen partner/vriendenkring hebben die dezelfde interesse heeft. Ik ben zelf uit utrecht, 33 jaar ,getrouwd en 2 kids. Mn vrouw die geregeld in slaap valt tijdens de film. Niet echt een liefhebber dus..we hebben hier niet zon grote pathe als in amsterdam dus ik bezoek die met regelmaat. Als je/jullie dus weer plannen hebt om de bioscoop te bezoeken dan ben ik graag van de partij.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.