• 177.896 movies
  • 12.199 shows
  • 33.965 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.369.876 votes
Profile

Filmvoornemens 2012

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Filmvoornemens 2011:

Minotaures wrote:

Waarschijnlijk weer op films stemmen buiten mijn top 10. Het is nu in ieder geval zuiver, dus geen films waar ik enkele minuten van heb gezien of helemaal niet. Wel lastig om zo'n 500 - 700 films op te zoeken. Ik heb gelukkig wel bijna 300 recensies, dus heb er i.i.g. rond de 300 stemmen om te beginnen.

En ik probeer bij elke film een korte tot middellange recensie te tikken. Natuurlijk zal het niet bij elk film lukken, maar elk film waar ik iets van kwijt wil of iets wil delen is dat lekker meegenomen.

Dan heb ik mijn 'nog te zien' lijst. Het staat nu op +/- 180. Er komen natuurlijk vele nieuwe en interessante films uit, maar ik zal proberen om minstens 100 van de 180 films te zien.

Naast mijn 'nog te zien' lijst, heb ik ook 'in bezit' lijst. Ik zal toch wel enkele tientallen herzien en of een nieuw of een verbeterd recensie te maken.

Update eind 2011:

- Het is wel gelukt om op zoveel mogelijk films (opnieuw) te stemmen die ik heb gezien. Er zullen ongetwijfeld enkele titels me zijn ontschoten, maar dat zal iedereen wel hebben.

- De meeste films die ik in 2011 heb gezien is het me gelukt om een recensie te maken. Er zaten wel tientallen tussen wat ik later deed, wat mijn recensie aantast en het kleiner maakt of dat ik ze uitstel en het nog steeds niet heb gedaan. Er zijn nog 387 films waar ik op heb gestemd zonder een recensie achter te laten. Hopelijk zal ik eraan werken in 2012.

- Mijn nog te zien lijst wordt alleen maar langer en is nu meer dan het dubbele van bijna een jaar geleden. Ik heb het niet bijgehouden of ik daadwerkelijk 100 van heb gezien.

- Er zijn een handjevol films uit mijn collectie herbekeken en een mening gegeven, maar niet voldoende genoeg. Van de 220+ films in mijn bezit zijn er zeker 150 zonder recensie.

Op 31-12 zal ik mijn voornemens voor 2012 op een rijtje zetten en het hier plaatsen.

DVD-T

• 15565 messages
  • 3122 votes

1 voornemen.

- Veel films kijken, en dan vooral buitenlandse films wil ik me wat meer op richten en dan vooral de Aziatische films die me toch goed blijken te liggen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Eind 2012 hoop ik het volgende te behalen:

- Minimaal 1,000 stemmen

- Minimaal 750 (goede) recensies

- 'Nog te zien' lijst verwerken tot zo'n 300 titels

- Blu-ray collectie uitbreiden

- Vele DVD-titels via mijn topic verkopen/ruilen

- Een nieuw lijst maken van titels die ik kan lenen + een digitale lijst voor op de computer.

Als overig ben ik ook van plan om zo nu en dan een film uit mijn eigen collectie te zien, een nieuwe stem te geven en een uitgebreid recensie. En 2012 met misschien meer dan 10,000 berichten in totaal afronden.

Ik wens mezelf en anderen veel succes om aan alle punten zo goed mogelijk te werken.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Voor mezelf voor volgend jaar...

Op 1 januari 2012:

Aantal stemmen: 1109 (gemiddelde: 2,93, standaardafwijking: 0,93)

Aantal berichten: 3833 (waarvan 847 als mening gemarkeerd)

Volgend jaar zo'n 1300 stemmen zien. Van de top 100 uit de top 250 verder 'alles' gezien hebben, nog 7 te gaan. Maar bovenal plezier beleven aan film.

mrmojorisin123

• 1869 messages
  • 1808 votes

- Ik wil naar mijn 1000ste film. We zitten even ver Minotaurus, ons doel is haalbaar denk ik

- Zoveel mogelijk top-250 films van IMDb. Nu zit ik aan 164/250.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Zo'n 110 films binnen zo'n 360 dagen? Dat denk ik ook.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik weet nu al dat ik weinig uit die lijst zal zien... Batman op 1, God spaar me...

DonPeliculón

• 775 messages
  • 980 votes

Dit jaar wil ik vooral wat meer 'oudere' films gaan zien. Het merendeel van wat ik heb gezien komt toch uit de periode 1990-heden, tijd voor wat verdieping.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Montorsi wrote:

Voor mezelf voor volgend jaar...

Op 1 januari 2012:

Aantal stemmen: 1109 (gemiddelde: 2,93, standaardafwijking: 0,93)

Aantal berichten: 3833 (waarvan 847 als mening gemarkeerd)

Volgend jaar zo'n 1300 stemmen zien. Van de top 100 uit de top 250 verder 'alles' gezien hebben, nog 7 te gaan. Maar bovenal plezier beleven aan film.

In 2012 uiteindelijk 212 nieuwe films gezien en gestemd, naar verwachting dus.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.