- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- De Oscars
De Oscars
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Bedankt! De Turken versta ik niet, maar radio is ook al goed
.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Live feed op mute zetten, en radio ernaast, dan is het perfect te doen 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ik niet, dus Radio 1 heb je niet echt goed geselecteerd 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik niet, dus Radio 1 heb je niet echt goed geselecteerd 
Inderdaad, even een klein technisch probleempje

SniPes
-
- 786 messages
- 1724 votes
die turkse feed is hartstikke langzaam.
en op Sopcast Moviestar is het er niet op? en ook niet op cctv6?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
George Clooney als eerste beste mannelijke bijrol.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Tja leuk voor hem maar Giamatti word wederom niet beloond, ik hou mijn hart vast voor PS Hoffman 
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Ach wie is het meest actief bezig geweest als Producer, Acteur en Regisseur. ? Bovenal ook het meest kritisch.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik ben diep teleurgesteld over de beelden. Ik heb alle kanalen op Sopcast en PPPLive gehad en kan niets vinden en het enige wat we wel hebben is die Turkse zender die mij constant vastloopt of ondersteboven in het groen word uitgezonden 
SniPes
-
- 786 messages
- 1724 votes
bij mij liep die net constant te bufferen, en nu perfect zonder buffer. dus hoop dat het zo goed blijft 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Valt best mee vind ik, had eerst wat problemen met de turken maar nu doen ze het heel goed, zonder geluid dan toch
. Wel een beetje vertraging op in vergelijking met de radio, maar het is beter dan niks natuurlijk!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dus bij jullie is het niet constant aan het bufferen ?
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Nee hij blijft heel rustig nu. En ik luister ook radio via internet, dacht eerst dat dat niet zou lukken tegelijk maar het is laat genoeg om een brede verbinding te krijgen hier in Leuven.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Weet geen mens, is elk jaar weer anders 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
En beste film komt helemaal op het einde zeker? 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mijn twee favoriete films hebben gelukkig al een Oscar, al zijn het niet de allerbelangrijkste maar toch.
THe Constant Gardener 
Memoirs of a Geisha

moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mwah ik had ergens verwacht dat Jake Gyllenhaal ging winnen en had zelfs Michelle Williams opgeschreven. Maar ik dacht aan een clean-sweep voor Brokeback wat het gelukkig niet is geworden.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik was wel echt blij met Rachel Weisz, de rest was erg voorspelbaar jammer genoeg. Maar het is een amusante show, had het erger verwacht eigenlijk
.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Stewart doet het trouwens best leuk als presentator.
Verder weinig verrassingen en erg veel clips, maar wel een vermakelijke show. Alleen jammer dat de Turkse uitzending en het commentaar op Radio 1 niet helemaal gelijk lopen! 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Filmmuziek voor Brokeback 
Wat een belachelijke keuze !
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Had Constant Gardener moeten zijn
. Maar het fragmentje uit Brokeback Mountain klonk alleszinds beter dan de typische rommel van Williams.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Dan nog, de soundtrack van Brokeback bestaat voor 90% uit liedjes en slechts 10% (6 of 7 minuten) is score. Dan toch liever Williams voor Memoirs of a Geisha of Munich, dat is gewoon een uur aan scores.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Mag ik heel even braken 
It's hard for a pimp 
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Ik vond het wel het beste liedje dat ertussen zat. Niet goed, maar het minst saai. En een leuk dankwoord
.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Geen prijs voor Paradise Now, de eerste prijs voor Crash (montage) en drie hele grote hoera's voor Phillip Seymour Hoffman!!
Geweldig dat Hoffman 'm heeft!!