• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.274 votes
Profile

Showmasters Comic Con Amsterdam 2016

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

http://www.showmastersevents.com/images/NewsImages/Amsterdam-comic-con-logo-290216-2.jpg

Oke....volgens mij vers van de pers.

Met o.a Robert Englund dus voor de liefhebber als ik erg leuk.

Er zullen in totaal zo'n 40 bekende personen uit de industrie zijn.......en er is vast leuk speelgoed te koop.

Showmasters Events - Showmasters to launch their popular shows in Europe - showmastersevents.com

27-28 augustus in Amsterdam Rai met heel wat leuks.

Tickets zouden volgende week beschikbaar zijn.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Vreemd. In de Utrechtse Jaarbeurhallen is er net als vorig jaar blijkbaar een andere Comic Con:

Dutch Comic Con

26 & 27 maart 2016

Nu zijn er dus al blijkbaar twee verschillende Comic Cons in Nederland die elkaar aan het beconcurreren zijn? Zucht.

Deze in maart heeft als gasten o.a.

Billy Dee Williams (Empire Strikes Back en Return of the Jedi)

John Ratzenberger (Empire Strikes Back en de Tv serie Cheers)

Doug Jones (Hellboy 1&2, Pan's Labyrinth, en in The Fantastich Four: Rise of the Silversurfer als de titelfiguur)

Paul Blake (Greedo in Star Wars)

Cerina Vincent (Cabin Fever)

Eugene Simon en Ian Beattie uit Game of Thrones

Verder originele voertuigen uit films en Tv series:

diverse Transformers oa Optimus Prime

de General Lee uit de Dukes of Hazzard

en uit de jaren '60 Batman serie de Batmobiel, de Batwing en de Batboat!!

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

thunderball dat klopt en dat was al een tijd bekend,Dutch Comic Con is een jonge organisatie met iets minder intressante gasten. (enkele uitzonderingen)

De Showmasters editie is een van de grootste in zijn soort....zei hebben in america vorig jaar bijvoorbeeld de originele cast van Back to the future bij elkaar gekregen......daar verwacht ik dus veel meer van en vele met mij.

Ik denk ook niet dat het concureren is want Showmasters heeft weinig concurentie

DCC is iets wat jaarlijks terug gaat komen en wat steeds groter zal gaan worden terwijl Showmasters een europese soort van tour doet en denk ik niet jaarlijks zal gaan worden,ze hebben schijnbaar een grote naam dus ik verwacht daar veel meer van.

Ik weet er trouwens ook niet heel veel van dus als iemand mij wil corrigeren

Ik ben benieuwd

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Film and Comic Con Amsterdam - Home - amsterdamcomiccon.com

Website van de A-dam versie is ook online vandaag

tattoobob

• 8198 messages
  • 2562 votes

Kaarten zijn vanaf nu te bestellen........ook zijn er wat nieuwe gasten bekend.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.