• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.253 votes
Profile

Offbeat Cinema: film & music

Offbeat

• 3 messages
  • 0 votes

Offbeat Cinema is een nieuw initiatief in Amsterdam, waarbij ondergesneeuwde filmpareltjes opnieuw een podium krijgen. Zondag 25 januari is de kickoff, inclusief muzikaal optreden na afloop.

Offbeat Cinema is opgericht uit liefde voor bijzondere, mooie films die meer aandacht verdienen. Voor films die anders zijn, minder bekend, minder vaak verschijnen in het bekende Favoriete Films Lijstje, maar die het niet minder waard zijn om gezien te worden. Offbeat Cinema wil deze films opnieuw een podium geven, omdat ze misschien wel te snel uit de filmtheaters zijn verdwenen. De extra dimensie van Offbeat Cinema is een programmering met live muziek die aansluit op de film. Na afloop van de film zullen muzikanten de film verder tot leven brengen. Kom ook!

Zondag 25 januari

Kassa open: 13.30

Start film: 14.00u (@ de Workship)

Ticketprijs: 7,50 EUR

Reserveren kan via www.offbeatcinema.nl/wanna-go

Meer informatie via www.offbeatcinema.nl

Hopelijk tot dan

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Leuk hoor dit soort initiatieven. Maar men wil denk ik ook wel weten welke film(s) er zal/zullen draaien. Ik zie dat nergens staan en ook niet een vermelding dat het gaat om 'een verrassing' of iets in die trant.

Offbeat

• 3 messages
  • 0 votes

Ah, je hebt gelijk Mug, dat staat hier helemaal niet bij! De film is inderdaad een verrassing, maar is zeker een tochtje naar Amsterdam waard (de muziek na afloop trouwens ook!).

Voor nog meer duidelijkheid: het vindt plaats op De Ceuvel, een creatieve broedplaats in Amsterdam, in de Workship.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Leuk initiatief! Zal dit elke maand gaan plaatsvinden daar, of hoe moet ik dat zien? En blijft het programma ook in de toekomst dan steeds geheim?

Nou het concept spreekt me sowieso wel aan, dus zal zeker een kijkje komen nemen

Offbeat

• 3 messages
  • 0 votes

Je bent meer dan welkom, merijn82 Wanneer de volgende editie precies is is nog niet bekend, maar de wens is er om het zo om de twee maanden te laten plaats vinden. We organiseren het naast onze "normale" werkzaamheden, dus maandelijks gaat helaas niet lukken ben ik bang. Volg Offbeats social media voor de laatste updates

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Was een leuke kickoff! Goede opkomst, grappige locatie (begreep dat het misschien in de toekomst wel ergens anders gaat plaatsvinden?)

De film die gedraaid werd was overigens Coffee and Cigarettes

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.