- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- The World of Manga [Wereldmuseum Rotterdam]
The World of Manga [Wereldmuseum Rotterdam]
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Geen idee of het helemaal toegestaan is hier, maar... het lijkt me een bijzonder leuke tentoonstelling. Vanaf 28 juni in het Wereldmuseum.
Wereldmuseum Rotterdam - The World of Manga
Ik had het hele begeleidende tekstje van de website willen kopieren, maar best kans dat dat copyrightproblemen geeft voor MM.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Damn, daar was blijkbaar ook een tentoonstelling over samoerai. Helaas helemaal aan me voorbij gegaan, zou een reden zijn om een dagje naar Rotterdam af te reizen. Deze lijkt me ook wel interessant aangezien aan de tekst te lezen is dat Street Fighter personages een rol spelen in de tentoonstelling.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ga daar dan ook vooral een hapje eten. Zit een fantastisch restaurant. Menu passen ze deels aan op de tentoonstelling. Zit je met Manga zeker goed. Japans.. 
Montorsi
-
- 9715 messages
- 2374 votes
Ken het wel een beetje, schoonzus gaat er volgend jaar trouwen. Schitterende locatie al per definitie en het gebouw is geweldig. Maar het restaurant is een tikkeltje boven mijn budget voor 'zomaar' 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Het is niet goedkoop, maar van de betere restaurants in Rotterdam vind ik de prijs kwaliteit verhouding goed. Maar de wijnbar ernaast is ook gezellig.
En neem als je er toch bent ook de watertaxi naar het Fotomuseum of Lantaren Venster op de kop van zuid.