- Home
- Filmforum
- Film - Festivals en evenementen
- Midnight Movie Reviewer Presents
Midnight Movie Reviewer Presents
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Op dinsdag 10 april draaien The Burning van Tony Maylam en Friday the 13th van Sean S. Cunningham in de '80's Summer Camp Slasher' filmavond

Inloop: 19:30
Entree: 4,00
Meer informatie op Cinema OT 301 en facebook
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Op dinsdag 15 mei draaien Darfur en Auschwitz van Uwe Boll in de 'Uwe Boll 2.0' filmavond. Uwe Boll geeft ook speciaal voor de avond een interview, vragen kun je via pm aan mij stellen.

Inloop: 19:30
Entree: 4,00
Meer informatie op: facebook en cinema ot 301
Number23
-
- 8638 messages
- 5676 votes
Wow Uwe Boll-avond??
Op zich leuk, maar dan Auschwitz laten zien??
Getverdemme
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
DInsdag 11 september de 'Sergio Corbucci Spaghetti Westerns' avond in Cinema OT 301!

meer info op:
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Op dinsdag 13 november wordt er in Cinema OT 301 in Amsterdam een double feature vertoond met The Beyond en City of the Living Dead van Lucio Fulci in de Fulci Lives! filmavond.

EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ik zou zeker willen komen ,maar Amsterdam is zo ver weg voor me.
Je hebt toch hopelijk wel de volledig ongeknipte versies ? Ik heb eens een dvd gekocht en daar stonden helaas de kots- en boormachine(?)scènes niet op.
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Uncut en in High Definition! als je een horrorliefhebber bent is het zeker een tripje waard!
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Nog helemaal niks van Fulci gezien en het is doordeweeks, heb eigenlijk geen excuses om niet te gaan. Ik ben erbij!
Wel de Italiaanse dub hoop ik?
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes

Op dinsdag 4 december draaien we in Cinema OT301 in Amsterdam twee kerstfilms op groot scherm in de 'A Gruesome Christmas' double feature. Met als eerste film Gremlins en als tweede film Silent Night, Deadly Night.
ibendb
-
- 5034 messages
- 3212 votes
Daar zou ik echt graag bij willen zijn! Jammer dat ik in België woon. 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
We beginnen het nieuwe jaar met een double-feature met twee meesterwerkjes van Dario Argento. Op 8 januari in Cinema OT 301 (aan de Overtoom in Amsterdam) de 'Night of Dario Argento' met Profondo Rosso (Deep Red) en Suspiria.