• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.422 votes
Profile

Murder, She Wrote: The Celtic Riddle (2003)

winkelblah

• 49 messages
  • 0 votes

Murder, She Wrote: The Celtic Riddle (2003) (TV) - imdb.com

Verenigde Staten

Mystery / Drama

95 minuten

geregisseerd door Anthony Pullen Shaw

met Angela Lansbury, Fionnula Flanagan en Sarah-Jane Potts

Jessica Fletcher (Angela Lansbury) reist af naar Ierland om aanwezig te zijn bij het voorlezen van het testament van een oude overleden kennis. De wilsbeschikking bevat een stel aanwijzingen die de erfgenamen naar een geheime schat moeten leiden.

Lange tijd geleden dat ik deze film heb gezien, was eind vorig jaar een keertje op tv. Ik moet 'm zeker nog eens kijken als ik daar de kans voor krijg. Voorlopig hou ik het op 3 sterren.

catweasel

• 1571 messages
  • 951 votes

Ik ben erg fan van Fionnula Flanagan, dus probeer vanavond zeker te kijken.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hoop zeer dat ik hem vanavond niet vergeet, want dat gebeurt de laatste tijd continu als ik een film wil zien op tv. Maar ben al jaren fan van 'Murder She Wrote'. Jessica Fletcher/Angela Lansbury rules! Geweldige actrice, en altijd leuke plots, ben erg benieuwd.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Heb de laatste tijd ook weleens de serie die werd uitgezonden met Lansbury gezien en een enkele film. Deze is ook weer prima te pruimen. Let ook op de overneppe ('ja jullie moeten nu binnenstormen!') opkomst van de agenten die dader in de boeien slaan. 3 sterren

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Helaas (weer) gemist. Was vergeten dat ik vandaag moest werken en heb tot mijn eigen woede de videorecorder niet aangezet. Zonde

Quentin

• 10202 messages
  • 8538 votes

De plots van "Murder, She Wrote" zijn altijd vrij flauw en dun, maar Angela Lansbury maakt het leuk om te kijken.

2*

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Erg dodelijk voor een detective als je als kijker nog meer dan een uur te gaan hebt tot aan de ontknoping (die dus al zo helder was als bronwater). Huisvrouwen-detective... om er een stickertje op te plakken.

scooby doo

• 1 messages
  • 71 votes

weet iemand hoe het openingsnummer van deze film heet?

judgepaddy

• 550 messages
  • 2504 votes

Who's done it?

Who cares!

Klein stukje van gezien vroeger, dus geen cijfer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.