• 177.901 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.024 votes
Profile

Tumblr

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Ik vind het een handig medium om inspiratie op te doen. Hier is het mijne:

http://www.iloveandcherish.tumblr.com

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Geinige pretentieuze meuk.

Waar probeer je inspiratie voor op te doen?

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Gewoon.

Je volgt mensen en dan krijg je in je feed van alles en nog wat en al hetgene wat je leuk vindt pik je eruit OF je upload zelf dingen. Sommige tumblr pagina's zijn een echte belevenis. Het moet niet altijd geld opbrengen om er fun aan te beleven!

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Figures

Ook maar eens aan begonnen, vind 't archive gedeelte namelijk wel sterk. Retro pulp

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Gekocht door yahoo. Hopelijk verandert er niets, toch wel een erg fijne site. Ideale picture search engine.

YAH87

• 230 messages
  • 0 votes

Hey, zowaar een Tumblr draadje ontdekt en zelfs enkele gebruikers.

Het is indd een handige site om afbeeldingen en gif'jes te zoeken en ontdekken. Zitten soms echt aantal hele fraaie en creatieve creaties tussen.

Dit is dan mijn blog. Hou het eenmaal per week bij en dump daar of reblog dan ongein die mij op dat moment intereseren.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.