- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- FilmBox
FilmBox
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hebben jullie ervaring met deze filmzender?
Het zit blijkbaar 'gratis' in het basispakket van o.m. Ziggo, Delta en Canal Digitaal. stinissen tipte mij. Ik had er nog nooit van gehoord.
Het lijkt op een uitgeklede variant van Film1.
Meer info: Filmbox.nl
Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Klopt, ik heb al wat films gezien op deze zender. Valt niet tegen, voor ieder wat wils.
Humor, drama, actie en lichte erotiek. Mooiste vind ik toch wel dat tijdens een film er geen commercialbreaks zijn.
Vannacht zo rond half een wordt 'Tommy' uitgezonden. Ik zal toch niet kunnen slapen vanwege de hitte, dus heb ik al genoeg ijs in de vriezer klaargezet. 
Deze zender vervangt Spike. Waarom weet ik niet. Blijkbaar niet genoeg animo vermoed ik.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
Hebben jullie ervaring met deze filmzender?
Het zit blijkbaar 'gratis' in het basispakket van o.m. Ziggo, Delta en Canal Digitaal. stinissen tipte mij. Ik had er nog nooit van gehoord.
Het lijkt op een uitgeklede variant van Film1.
Meer info: Filmbox.nl
Klopt prima zender deze had ik nog niet gezien en heb ik opgenomen ook nog eens met goede beoordeling en cast.
The Road Within (Film, 2014) - MovieMeter.nl
The Bachelors (Film, 2017) - MovieMeter.nl
Niks mis mee 
peter74
-
- 644 messages
- 3257 votes
Bedankt voor deze tip. Heb Ziggo, maar was hier niet bekend mee. Net even gekeken wat er afgelopen en komende week op was/is en best aardige films die ik wel weer een keer wil zien.
stinissen (crew films & series)
-
- 23436 messages
- 76920 votes
Op kanaal 16 op Ziggo heb je ook Paramount Network die kun je ook instellen bij de tv zenders. Die functie is ver weg het beste na de nieuwe lay-out.
starbright boy (moderator films)
-
- 22398 messages
- 5070 votes
Ik zie zonder meer met enige regelmaat interessante titels opduiken in het programmaoverzicht en dat is meer dan ik van andere Tv zenders zeggen kan. Ik mis een beetje echt oud (weinig pre 1970), maar zie opvallend veel aardige seventiesfilms.
alexander038
-
- 957 messages
- 1295 votes
Deze zender vervangt Spike. Waarom weet ik niet. Blijkbaar niet genoeg animo vermoed ik.
Niet FilmBox maar Paramount Network heeft Spike vervangen.
Paramount was al eigenaar van Spike en heeft gewoon de zendernaam veranderd en wat extra films toegevoegd (was in het buitenland al langer geleden gedaan).