- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Ozark (Netflix)
Ozark (Netflix)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hier alvast maar even topic geopend. Ik ben hier wel benieuwd naar!
plot:
In deze duistere, gevaarlijke serie verhuist een gezin naar een gemeenschap in de Ozarks, waar ze terechtkomen in de wereld van het zwarte geld.
o.a. met Jason Bateman en Laura Linney
Seizoen 1 te zien vanaf 21 juli
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Toffe teaser. Ziet er interessant uit. Bateman laatst in The Gift ook een prima rol zien neerzetten dus verwacht dat hij dit ook wel aan kan.
eppo349
-
- 874 messages
- 4062 votes
Ben er bijna door de 10 afleveringen heen. De eerste helft van het eerste seizoen vind ik goed, daarna komen er plotwendingen die wat mij betreft te makkelijk zijn waardoor de serie als een kaars uitgaat.
badfans69
-
- 3959 messages
- 6126 votes
De eerste helft van het eerste seizoen vind ik goed, daarna komen er plotwendingen die wat mij betreft te makkelijk zijn
Klopt, maar toch blijft het zeer de moeite waard. aflevering 8 is een flashback aflevering.
Aflevering 10 is extra lang.. 8/10
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Best een aardige serie, maar er zijn duidelijk veel invloeden te zien uit soortgelijke series. Wel is het leuk om Jason Bateman in zo een serieuze rol te zien, bovendien levert hij ook nog eens prima regiewerk af. Qua verloop gebeuren er alleen iets te makkelijke dingen en die FBI agent wordt wel erg opgedrongen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Toch wel een mooie serie, met genoeg interessante ontwikkelingen, waardoor het blijft boeien.
Goede acteerprestatie van Bateman. Linney's rol is aanvankelijk wat beperkt, maar later gelukkig wat meer scènes.
De laatste afleveringen vond ik het niveau van de serie omhoog gaan.
Ozark krijg van mij een ruime 3,5*
Ik vermoed dat er nog wel een nieuw seizoen gaat komen.
TomPSV
-
- 503 messages
- 443 votes
Heerlijke serie, die toch wel redelijk te vergelijken is met Breaking Bad en door de fans van de serie dan ook zeker gewaardeerd gaat worden. Hele fijne sfeer, veel boeiende personages, geweldig acteerwerk door met name hoofdrolspeler Jason Bateman, hoog tempo en een interessant verhaal. Ik kan in ieder geval niet wachten op het tweede seizoen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Ja vond het ook wel leuk. Mag Bateman zijn cynisme altijd wel. Even kijken wat de volgende seizoenen behelzen om een echte mening te vormen. Maar seizoen 1 keek prima weg, vond de kinderen ook wel goed te doen. Genoeg anders dan breaking gelukkig.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Netflix renews OZARK for a second season - media.netflix.com
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er is geen laagseizoen. Ozark keert terug op 31 augustus.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ozark - Seizoen 2, vanaf 31 augustus. http://netflix.com/ozark
badfans69
-
- 3959 messages
- 6126 votes
korenbloem02
-
- 708 messages
- 1781 votes
Seizoen twee valt wat tegen. Complete shift in character eigenschappen van hoofdpersonen, en wat het allemaal nog ongeloofeaardiger maakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Seizoen 2 is een ware rollercoaster. 
Het maakt het er inderdaad niet altijd even geloofwaardig op, maar het vermaakt uitstekend.
Wel jammer dat het verhaal soms compleet over-the-top gaat.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik heb seizoen 2 nu helemaal uit gezien .
Er vallen te veel slachtoffers. Dat brak mij op een gegeven moment op. Het is too much.
Er zijn te veel wendingen waardoor het een beetje een misdaadsoap wordt.
Ik zag bij Fargo ook al dat elke aflevering andere makers / schrijvers heeft. Dat is voor de continuiteiit / consistentie niet goed, omdat elke schrijver dan teveel zijn stempel wil drukken op de serie. Dat is althans mijn indruk. Dat nadeel heb je niet bij films.
Toch heeft het ook wel weer wat zodat elke aflevering volop vermaak biedt.
Wel wat jammer dat er zo opzichtig naar een nieuw seizoen gehint wordt. Van mij hadden ze gewoon naar de Gold Coast mogen gaan.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Er komt ook nog een derde seizoen.
Tweet Jason Bateman:
Jason Bateman
@batemanjason
I'm happy for me, but concerned for Marty - it's official OZARK 3 is on its way.
Norman Mailer
-
- 873 messages
- 657 votes
Dan zal het in seizoen 3 wel helemaal doden kletteten dat het een aard heeft.
Spotje
-
- 41 messages
- 31 votes
Uitstekende serie die inderdaad doet denken aan Breaking Bad qua sfeer, shocks en wendingen..
Erg van genoten ( middels binge watching ) , vooral vanwege het uitstekende acteerwerk. Ik bleef kijken en keek uit naar de volgende aflevering. Knap gedaan. Ben erg benieuwd naar seizoen 3..
schumacher
-
- 4548 messages
- 4251 votes
2 seizoenen op een 4 tal dagen bekeken, ik vond het heel jammer dat ik niet nog naar een afl kon verder kijken, zo goed vind ik deze serie.
Topserie en ja hier en daar is het net dat tikkeltje onrealistisch mss maar het is en blijft een serie, het blijft tv.
Ik laat er mijne slaap niet voor: zeer hard genoten hier vd 1ste 2 seizoenen, laat seizoen 3 maar komen.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Berichten verplaatst naar Overig > Televisie > Ik zoek... een soortgelijke serie (zelfde genre / onderwerp)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Kijk seizoen 3 van Ozark op Netflix vanaf 27 maart 2020!
Ik vond seizoen 2 goed, maar ook wat over the top. Wel benieuwd naar derde seizoen.