• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Zoo

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Het idee is erg leuk, ga er ook nu mee beginnen.

Zoo is een Amerikaanse dramaserie van de zender CBS. De serie ging in première op 30 juni 2015.

Zoo vertelt het verhaal over een golf van wereldwijde gewelddadige aanslagen tegen mensen door dieren. Als de aanvallen meer geslepen worden, meer gecoördineerd, en woester, is een jonge afvallige bioloog de stuwende kracht in de race om het mysterie te ontgrendelen voordat er geen plaats meer is voor de mensen om zich te verbergen.

Zoo tv serie

http://pic.newtvshows.org/zoo.jpg

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Een hoop slechte reviews op IMDB, maar je kan ook te kritisch kijken en op alles wat te zeuren hebben. Ook is de serie van SBS6 Naar SBS9 gegaan vanwege dat het beter in hun programma past. Toch is deze zelfde serie in aantal landen nummer 1 serie, zo zie je maar hoe groot de verschillen zijn. Ik hou er van en zie graag eens wat nieuws en fris.

uitleg serie en succes.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Zit nu toch alweer op acht afleveringen. Pilot is aardig, maar wordt opgevolgd door drie afleveringen die ik toch als onder de maat zie. Weinig spanning, pijnlijke pogingen tot luchtige momenten/humor (vind ik zo vervelend in films en series, één van de redenen waarom ik die Marvel zooi niet kan uitstaan), en het acteerwerk van een aantal personen laat toch wel te wensen over. Maar vanaf aflevering 5 vind ik het toch wel weer aardig worden. Aflevering 8 die ik zojuist op tv heb gezien, met de ratten, was ook weer erg fijn. Bij lange na niet een niveau waarbij je echt verbijsterd staat, maar als opvulling van een saaie avond is Zoo tot nu toe een prima serietje.

Zoo - Seizoen 1 (2015-2016) - TvMeter.nl

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Heb eerste 3 gezien en verdient wel meer dan een 2,5 ster. Fris en leuk.

darlynhailey

• 40 messages
  • 3482 votes

beste serie ooit 5 sterren

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.