• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

The Island (NL)

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

The Island - Net5

Nu Expeditie Robinson voorgoed is verpest door de BN'ers en Utopia een inhoudelijke mislukking is geworden, is er gelukkig The Island. Net de eerste aflevering bekeken en het is precies wat ik wil zien: ontberingen, groepsdynamiek, overlevingstechnieken en Arie Boomsma om het een en ander te duiden

Raffael77

• 1891 messages
  • 0 votes

otherfool wrote:

The Island - Net5

Nu Expeditie Robinson voorgoed is verpest door de BN'ers en Utopia een inhoudelijke mislukking is geworden, is er gelukkig The Island. Net de eerste aflevering bekeken en het is precies wat ik wil zien: ontberingen, groepsdynamiek, overlevingstechnieken en Arie Boomsma om het een en ander te duiden

Het is niets nieuws.

Ik heb de Amerikaanse versie gezien en uiteindelijk lijkt het veel op Expeditie Robinson. Het is ook weinig boeiends aan.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tja, ik vond ER vroegâh ook hartstikke leuk...

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Net de eerste aflevering gezien en ik moet zeggen dat ik dit ook wel geinig vind. Lekker onsympathiek groepje ook weer met een eeuwig zeurende homo, een ziekenverzorgster die al op het punt staat van een nervous brakedown voordat ze überhaupt op het eiland is, een blondine die zichzelf het leiderschap opdringt, een andere blondine die daar jaloers op is en tot slot een Marokkaan die voortdurend strak lijkt te staan van een of ander experimenteel plantje dat hij aldaar heeft gevonden. Daar gaat in ieder geval frictie ontstaan.

Ben alleen niet zo'n fan van een aantal nobodies zonder enige kennis van zaken die dan zometeen weer met een bot kapmes elk dier dat ze tegenkomen in elkaar gaan staan hakken.

Hoeveel afleveringen krijgt dit eigenlijk, en hoelang duren die?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Kan ik inderdaad ook niet vinden op de site. Aflevering of 10 a 12 schat ik zo?

jordandejong wrote:

een blondine die zichzelf het leiderschap opdringt, een andere blondine die daar jaloers op is

Voorlopig zit ik in team Marlous

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tja, het is niet minder dan een geniaal programma in mijn ogen.

De regen, de ontberingen, het constante geëmmer over vuur, de competentiestrijdjes, het gebrek aan werkelijk alles. Ik ging ook he-le-maal stuk toen Moniek al brabbelend het kamp ging fatsoeneren.

Favorieten zijn verder Jeroen en Menno.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Na de geweldige eerste paar afleveringen viel het daarna wat terug: de ontberingen maakten plaats voor het nodige emo-geneuzel. De terugblikaflevering van 2,5 uur (!!!) was er ook wat over...

Toch een leuk programma, en volgend jaar weer!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.