• 178.022 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.252 votes
Profile

South of Hell (Eli Roth)

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

Productie van Eli Roth en Jason Blum.

Demonen en excorcismes

Ik ben heeeeeeel erg benieuwd

http://i65.tinypic.com/20jslsj.jpg

only1ELEANOR

• 187 messages
  • 360 votes

Plot

Charleston, South Carolina is een bijzonder stadje met vele gezichten en de perfecte huis voor Maria Abascal (Mena Suvari), een bloedmooie 30-jarige demonenjager. Samen met haar broer David (Zachary Booth) richten ze hun jacht op de demonen die in andere mensen lezen. Maria is zelf helaas ook niet helemaal schoon, in haar woont Abigail en deze demoon voedt zich met het kwaad dat vrijkomt met de exorcismes die Maria uitvoert. Hoe harder Maria zich van haar eigen demoon probeert te bevrijden, des te duidelijker wordt de kracht die Abigail heeft om haar plek te behouden.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Lijkt mij zeker een interessant iets.........

Hopenlijk snel ergens te zien.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

Eerste aflevering gezien en ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden...vind het een beetje neppig en slap.

Ik weet niet of ik nog een tweede aflevering op ga zetten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.