- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Colony (USA Network)
Colony (USA Network)
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
https://pmcvariety.files.wordpress.com/2015/02/colony.jpg?w=670&h=377&crop=1
USA Network heeft besloten om tien delen van Lost-showrunner Carlton Cuse's nieuwe sciencefiction-serie Colony te bestellen en vervolgens uit te zenden. De serie zal gaan over een buitenaardse bezetting op onze blauwe planeet. Josh Holloway en Sarah Wayne Callies zullen de hoofdrollen spelen in de serie.
In de nabije toekomst wordt Los Angeles opgeschrikt door een stel buitenaardse bezetters. Sommige mensen besluiten samen te werken met de bezetter, maar anderen verzetten zich.
USA Network maakt sci-fi serie 'Colony' met Josh Holloway - Serietotaal.nl
Met Lost' Josh Holloway en Sarah Wayne Callies van The Walking Dead en Prison Break dus. Klinkt op zich best leuk, al was Intelligence met Josh Holloway een verschrikking.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Deze herfst schijnt, maar een exacte datum is er volgensmij nog niet.
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Premiere is in Januari van 2016. Trailer is inmiddels al een tijdje geleden verschenen.
Wordt van de trailer niet echt warm of koud, maar met deze cast wil ik het toch wel even gaan checken (ondanks dat Holloway's vorige serie, 'Intelligence', een regelrechte ramp was).
Comic Con Panel
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Leuke trailer
Misschien weer een nieuwe Sci-Fi van goed niveau naar allerlei meuk zals Continuum of Defiance en Kill Joys.
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Deze herfst schijnt, maar een exacte datum is er volgensmij nog niet.
Nu wel dus, 14 januari 2016. Nog even wachten dus.
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Pilot is al een tijdje uit nu, eerste recensies zijn redelijk negatief.
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Pilot is al een tijdje uit nu, eerste recensies zijn redelijk negatief.
De pilot was goed genoeg. Een heerlijk Lost sfeertje.
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Lost was toch wel een heeeeel stuk beter. Ik vond het niet veel en die Sarah Wayne Callies blijft een superirritant wijf ik kan er gewoon niet naar kijken. Waren we eindelijk van haar verlost in TWD zit ze hier weer in.
Verder de nodige cliches, die Josh Holloway is maar een gewone automonteur maar heeft natuurlijk weer superspeciale skills waardoor ze hem nodig hebben pfff dat hebben we nooit eerder gezien.
Verder vrij langdradige aflevering, weinig boeiende cast en een slap verhaal. Ik ga de tweede nog wel kijken maar denk dat ik het snel voor gezien hou.
martijnk
-
- 774 messages
- 310 votes
Ep. 2 halverwege afgezet, wat een waardeloze serie dit, next!
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Moet er nog steeds aan beginnen. Kijkcijfers zijn wel redelijk constant, en is ook al renewed voor een tweede seizoen.