• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Happyish (Showtime)

Koen87

• 437 messages
  • 1244 votes

"Thom Payne is a 44 year-old man whose world is thrown into disarray when his 25 year-old "wunderkind" boss arrives, saying things like "digital," "social" and "viral." Is he in need of a "rebranding," or does he just have a "low joy ceiling?" Maybe pursuing happiness is a fool's errand? Maybe, after 44 years on this ludicrous planet, settling for happyish is the best one can expect. Bitingly funny and raw, HAPPYish features a stellar cast led by Steve Coogan, Kathryn Hahn, and Bradley Whitford." BRON: Showtime : HAPPYish : Home

IMDB: Happyish (TV Series 2015? ) - IMDb

Nieuwe zwarte komedie op Showtime die mijn aandacht trok omdat Coogan erin de hoofdrol speelt en hij doet dat niet onverdienstelijk. Je moet ervoor in de stemming zijn, maar ik ga deze sowieso in de gaten houden.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Dit is trouwens een best aardige serie. Begint niet heel sterk, en sommige probleempjes voelen nogal rich people problems aan. Maar er zitten wat gouden scenes in, neigt naar geniaal als het zich concentreert op de reclame wereld. Zeker eens de moeite waard, krijgt amper liefde nog.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Showtime heeft na één seizoen de stekker eruitgehaald.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Jammer. Leek me meer te kunnen groeien. Maar heeft duidelijk geen publiek gevonden.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.