• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.563 votes
Profile

Introductie BNN, weet iemand het nog?

Bubblez

• 2057 messages
  • 2497 votes

Ik weet nog dat BNN in 1997 geïntroduceerd werd. Voor de allereerste uitzending werd er (voor mijn gevoel) wekenlang een 'loop' uitgezonden waarin o.a. de clips 2 Unlimited - Nothing Like The Rain en Ali Campbell feat Pamela Starks - That Look In Your Eye werden getoond. Dat laatste nummer vond ik helemaal geweldig (zelfs de single gevonden toen), vandaar dat ik die loop vaak gekeken heb. Ik probeer me de rest ook te herinneren, maar ik blijf steken. Ik weet dat er nog meer werd uitgezonden wat ik leuk vond in die 'loop' waaronder de aankondiging van programma's die BNN zou gaan aankondigen. Kan iemand zich er nog iets van herinneren? Of beter nog: wie heeft er beelden?

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

Wat ik wel nog weet is dat mijn zus en ik het al wekenlang keken. Toen kwam mijn moeder opeens: 'iemand heeft gezegd dat het niet goed is, jullie mogen het niet meer zien.' Nooit naar geluisterd trouwens.

Wat ik altijd het leukste vond was dat item met tekeningen van Toon van Driel (?) en met Peer Mascini als host.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.