• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Eye Candy (MTV)

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Eye Candy (TV Series 2015? ) - IMDb

http://dreadcentral.com/dev2/wp-content/uploads/img/news/feb14/eye-candy.jpg

Ben zelf wel erg benieuwd naar deze serie, leuke cast en een plot dat me wel aanspreekt.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Victoria Justice is sowieso een reden om deze serie te kijken.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ja, dit wordt wel mijn serie voor 2015. Pilot was erg fijn. Sfeervol gefilmd en goede muziekkeuzes. Luchtig, maar weet ook de thriller-vibe te creëren waar nodig. En dan zit je met Justice in de hoofdrol wel goed. Hoop dat ze het niveau vast kunnen houden.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Ik vond de pilot maar tegenvallen. Nu is het meer een opeenstapeling van clichés waar het nooit echt spannend wordt. Al doet Justice de titel wel eer aan.

Ik geef het nog een paar afleveringen, maar dan moet het wel beter worden.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Denk dat het op dat vlak nog wel gaat verbeteren, leek me meer opbouw voor / opstapje naar hetgeen gaat volgen. Althans, dat denk ik. Heb er zelf gelukkig niet zo'n last van

mary93

• 15 messages
  • 0 votes

Ik heb een recensie geschreven over het eerste seizoen van Eye Candy Ik ben helemaal fan, hopelijk komt er een seizoen 2! Helaas zijn de kijkcijfers niet heel hoog...

Eye Candy – recensie seizoen 1 | FISE - fise-online.nl

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.