• 178.000 movies
  • 12.205 shows
  • 33.974 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.211 votes
Profile

Longmire

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

http://projectc1.projectcasting.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2014/03/media-1487819686285832652-longmire_s2_1920x960.jpg

Longmire is een serie die sinds 2012 drie seizoenen lang bij A&E te zien was en volgend jaar van een nieuw seizoen zal worden voorzien dankzij Netflix. De misdaadserie, die zich afspeelt in het huidige Wilde Westen, is gebaseerd op de boekenreeks van Craig Johnson en richt zich op de avonturen van Walt Longmire, sheriff van het fictieve Absaroka County, Wyoming. De hoofdrollen zijn voor Robert Taylor, Katee Sackhoff, Lou Diamond Phillips, Bailey Chase, Cassidy Freeman, Adam Bartley en Louanne Stephens.

Longmire - IMDb

Persoonlijk vind ik het een geweldige serie. Zeker het tweede en derde seizoen zijn het kijken zeker waard. Waar in het eerste seizoen de rode lijn slechts als een dun draadje de afleveringen met elkaar verbond en de afleveringen van het eerste seizoen eigenlijk nogal los van elkaar staan, zijn in het tweede en zeker het derde seizoen niet alle misdaden meer in een aflevering op te lossen en wordt de hoofdpersonages het leed ook niet meer bespaard.

Ik heb erg genoten van de eerste drie seizoenen en kan niet wachten tot volgend jaar. Longmire is zeker een serie die een topic waard is als je het mij vraagt en ik ben dan ook benieuwd of er nog meer mensen zijn die zich er (al) mee (hebben) weten te vermaken.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Die losse afleveringen waren voor mijn de reden om te stoppen maar je zegt dat er later meer structuur in komt door de afleveringen laten opvolgen?

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Ja. In verscheidene afleveringen van het eerste seizoen waren al de nodige flashbacks te zien die zich richtten op het enigszins duistere verleden van het hoofdpersonage. Dit verleden gaat later een wat grotere rol spelen. De meeste afleveringen hebben nog wel een eigen verhaaltje te vertellen, maar de rode lijn wordt vanaf het tweede seizoen als het ware wat duidelijker en vooral de onderlinge relaties worden steeds interessanter om te volgen. De afleveringen maakten me op een gegeven moment tenminste wel steeds nieuwsgieriger naar de volgende en ik begrijp volkomen dat dat in het (begin van het) eerste seizoen misschien nog niet zo heel erg het geval was.

• 23437 messages
  • 76922 votes

Thx , ga het herzien en denk jij aan de oude toevoegingen die je zou doen , je weet wel meestal die tv-films .

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Jazeker. Was de laatste tijd eventjes in de ban van deze TV-serie (en die is zeker nog een poging waard, denk ik)

• 23437 messages
  • 76922 votes

LuukRamaker wrote:

Jazeker. Was de laatste tijd eventjes in de ban van deze TV-serie (en die is zeker nog een poging waard, denk ik)

Dank u heb de serie nu het zijn drie seizoenen toch en stopt daarna??

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Nee, derde seizoen had een open einde en A&E stopte met de serie. Maar pas werd bekend dat er volgend jaar een vierde seizoen komt, op de Amerikaanse, Canadese, Australiaanse en Nieuw-Zeelandse versie van Netflix.

• 23437 messages
  • 76922 votes

ok gaat dus verder das mooi

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Komt warempel op de Nederlandse tv. De wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Longmire - SBS6

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

De prachtige eindscène van de vijfde aflevering:

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Proberen te kijken, maar die onderbrekingen door die (lange) reclameblokken, vreselijk.

Heb daardoor helaas moeten afhaken. T.z.t. maar 1 of meerdere seizoenen op DVD of Blu-ray kopen.

• 23437 messages
  • 76922 votes

Dogie Hogan wrote:

Proberen te kijken, maar die onderbrekingen door die (lange) reclameblokken, vreselijk.

Heb daardoor helaas moeten afhaken. T.z.t. maar 1 of meerdere seizoenen op DVD of Blu-ray kopen.

Ben jij nog iemand die rechtstreeks na een commerciële zender kijkt dan? Dat doe ik al drie jaar niet meer opnemen en reclame skippen.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Heb ik ook aan gedacht, maar die reclameblokken zijn om de 12-15 minuten. Dat steeds maar skippen en op juiste plek weer zien te starten, plus dat de zender episode ook niet altijd op juiste moment weer oppikt, storende verwijzingen tijdens episode naar andere programma's over het beeld plus die grote zenderlogo's. Kortom... brrr.

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

Sinds kort ook deze serie aan het volgen. Heb nu 3 afleveringen gezien en het bevalt me prima!

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

ZZ TOP wrote:

Sinds kort ook deze serie aan het volgen. Heb nu 3 afleveringen gezien en het bevalt me prima!

Ik heb eigenlijk hetzelfde te melden.

Dankzij het youtube clipje een paar berichtjes terug!

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Dogie Hogan wrote:

Ga ik ook doen denk ik.

Inmiddels ook al veel gemist van de serie.

Wachten op release met Ned. ondertiteling.

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

Net de laatste aflevering gezien van Seizoen 1. Echt genieten deze serie!

Kan niet wachten om te beginnen met Seizoen 2!!

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Deze TV-serie staan nog wel in programmablad, maar is inmiddels alweer (voortijdig) van de buis gehaald...

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Longmire heeft de verwachtingen niet waargemaakt: Castle en The Mentalist vervangen Longmire op SBS6 | Showbizznetwork.nl

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Seizoen 4 komt uit op 10 september (Deadline.com)

Opwarmertje:

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Ik kan niet wachten.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.