- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- How to Get Away with Murder
How to Get Away with Murder
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Snap eigenlijk niet waarom de serie hier nog niet tussen staat. Pilot 4 weken terug was ijzersterk, en de serie blijft me tot nu toe elke aflevering verbazen. Gaat dat zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Al acht afleveringen lang boeiend, goed verhaal en voldoende humor. Kan niet wachten tot aflevering 9.
Frank
Connor 
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Episode 9 was erg goed. En wat een mindfuck..
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Verbaast me enorm hoe weinig aandacht er voor deze serie is op Moviemeter. Het Amerikaans Filminstituut (AFI) plaatste de serie op 4(!) in de beste 10 series van het afgelopen jaar. En ik ben het er wel mee eens. De serie heeft een verhaallijn waarbij de spanning tot een ongekend hoogtepunt stijgt. Als je van plan bent de serie toch nog te gaan kijken: doe dat dan. Het eerste deel van seizoen 1 is net afgelopen en eind januari begint deel twee van seizoen 1, je hebt dus nog even de tijd.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Overigens is er een grote serie te missen in de top 10 van het AFI. True Detective is de missende. Ongelooflijk dat ze deze serie er niet in op hebben genomen. Ook mis ik House of Cards.
Met de top 3 ben ik het overigens roerend eens: The Americans, Fargo en Game of Thrones.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Seizoen één was verrassend goed. Had niet al te hoge verwachtingen voor de pilot maar na de eerste aflevering was ik al helemaal omgeslagen, direct verslaafd kun je wel zeggen.
De winter-break was een goede keuze welke de spanning dermate hoog opbouwde, dat ik twijfelde of het zich weer kon hervatten met dezelfde spanning. En weer nam de serie mijn twijfel weg: het tweede deel van seizoen één was nog veel spannender dan het eerste deel.
Al met al heb ik genoten van de eerste tot de laatste aflevering en kan ik niet wachten tot seizoen twee.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Jezus, de eerste aflevering van seizoen twee is direct weer goed. Elke aflevering van deze serie is een trip van het begin tot het eind. Toch wel een van mijn favorieten van het moment.
Elineloves, kijk jij ook nog steeds?
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Famke Janssen lijkt overigens een best belangrijke rol te gaan krijgen in seizoen twee.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jazeker! Morgen staat de eerste aflevering op de planning... ben erg benieuwd. Heb genoten van het eerste seizoen, hoop dat ze weer zo sterk openen.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Is dit het waard om te kijken?
Kort gezegd: ja.
Alexander1900
-
- 1708 messages
- 563 votes
'How to Get Away with Murder'
Wanneer dit een serieuze vraag is, dan kun je me altijd een PM sturen!!! 
AmazingPP
-
- 2523 messages
- 1858 votes
Wat vond ik dit een geweldig eerste seizoen van een geweldige serie! Zelfde producent als "Grey's Anatomy", dat mens weet wel wat ze aanpakt. Bij de eerste afleveringen vraag je jezelf echt af waar je in vredesnaam naar zit te kijken, maar bij de derde afleveringen was ik verslaafd! En het blijft boeiend, het blijft zelfs geloofwaardig! Wat een acteerkanon is Davis, die me trouwens met vlagen deed denken aan Oprah Winfrey qua uiterlijk. Leuk dat Famke Janssen een rol gaat krijgen in seizoen 2. Ik ben benieuwd wat ze te doen krijgt. Kan niet wachten tot ik het hele seizoen weer bij elkaar heb gesprokkeld, om daarna alles in één marathon te gaan bekijken! Top serie!
Majestics
-
- 322 messages
- 43 votes
Wat een serie zeg, er gebeurt elke aflevering van alles wat. Gewoon heerlijk vermaak en ik ben blij dat ik de serie een kans heb gegeven.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Seizoen twee wat later dan gepland afgerond. Maar jezus, deze serie blijft een erg hoog niveau aantikken. Vooral het tweede deel was briljant, net zoals dat bij het tweede deel van seizoen één was.
Knap hoe ze de (bijna) gehele verhaallijn van seizoen twee afronden, en de kijker toch weten te laten verlangen naar seizoen drie.