- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Episodes
Episodes
milannn
-
- 119 messages
- 1842 votes
Relatief onbekende, maar geweldige comedy serie, welke imo tot de beste comedy series van het moment hoort.
Matt LeBlanc en Perkins stelen voor mij de show, en ook Mangan speelt sterk. Erg knap hoe LeBlanc zijn fictionele zelf weet te spelen, en geweldig hoe die zichzelf en Joey soms belachelijk maakt. Greig vind ik dan weer vrij vervelend, maar niet té. Verder genoeg leuke rollen.
Meer fans?
milannn
-
- 119 messages
- 1842 votes
Onbegrijpelijk dat er niet meer mensen hier zijn die dit kijken
Deze serie verdient meer viewers.
Het vierde seizoen was in ieder geval weer leuk, al vond ik 'm wel wat minder dan 3. Het blijft zonde dat er niet minstens 13 afleveringen per seizoen zijn. Zo voelde dit seizoen redelijk gerusht aan en 9 episodes á 25 minuten is helaas natuurlijk zo voorbij. Ik denk dat een 13 of 16 episode format de serie veel goeds had gedaan. Bijna een jaar wachten op 3,5 uur aan afleveringen blijft toch wat vervelend.
Jellesteeg
-
- 517 messages
- 208 votes
Heb ooit eens eerder ergens iets gelezen over deze serie, twijfelde toen om er aan te beginnen maar ben het toen helemaal vergeten. Misschien toch maar eens doen.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
T/m seizoen twee vond ik het vermakelijk maar ook niet meer dan dat. Seizoen drie vond ik matig en vier ben ik nog niet aan begonnen (en ik weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik dat überhaupt ga doen).