• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.014 actors
  • 9.371.607 votes
Profile

The Last Ship

Mythikal

• 125 messages
  • 850 votes

The Last Ship (TV Series 2014? ) - IMDb

De bemanning van een "Naval Destroyer" wordt geconfronteerd met de realiteit van een nieuw bestaan wanneer een pandemie het grootste deel van de wereldbevolking doodt.

Zojuist de pilot gezien en het is zeker niet verkeerd. Wel zijn sommige momenten in de pilot best wel ongeloofwaardig. Maar met een verhaal als dit kan het alle kanten opgaan en ik ben dan ook zeer benieuwd hoe dit zal uitpakken.

eppo349

• 874 messages
  • 4063 votes

Ik vond de eerste aflevering slecht. Grote stappen, snel thuis verhaal.

Norman Mailer

• 873 messages
  • 657 votes

Krijg acuut een Last Resort associatie. Indertijd 2 afleveringen van gezien. Man man, wat was dát hemeltergend beroerd.

Petina

• 667 messages
  • 2807 votes

Goeie serie. Ik zit nu al bij de zesde aflevering en het blijft mij boeien.

FreakNL

• 13 messages
  • 3 votes

Eindelijk weer een apocalyptisch verhaal welke een beetje fatsoenlijk is uitgewerkt. Naast Falling Skies en The Walking Dead is dit een van mijn favorieten!

Maar is het nou eigenlijk wat, deze serie?

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik ga deze binnen kort kijken.

zxstyle

• 274 messages
  • 499 votes

Zojuist mijn eerste kennismaking met TLS gehad. Het acteerwerk en het 'Amerikaanse heldendom' dat in deze aflevering zat was niet te harden en maar snel afgezet.

ricone

• 256 messages
  • 256 votes

ben bij alf 7 , dit is topserie!!!!!!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Seizoen 1 in een week afgekeken, erg goed en spannend. Nu begonnen met 2.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Is deze serie ook volledig op een echt schip opgenomen ?? zo lijkt het wel. Zeer realistisch, en alles wat gebeurd en gedaan wordt is over na gedacht.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

606 wrote:

Is deze serie ook volledig op een echt schip opgenomen ?? zo lijkt het wel.

Van de Wikipedia pagina;

It was filmed at a number of locations across San Diego including aboard the USS Halsey (DDG-97) and the USS Dewey (DDG-105), which stands in for the show's fictional USS Nathan James (DDG-151), and the USS Iowa museum ship.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Cool, geeft toch echt het realistische beeld. mooi gedaan.

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Zo onderbelicht. Toch wel een toppertje hoor.

Simpel en eenvoudig, maar de actie is prima! De spanningsopbouw betreffende Nathan James vs. Achilles richting het einde van seizoen twee was zeer fraai. Fijn gecast ook.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Zit nu op aflevering 7 van seizoen 2, en wat is het dit seizoen genieten zeg. Héél veel fraaie actie. De scenes op het vaste land zijn vooral geweldig. Bren Foster (Wolf), Inbar Lavi (Ravit) zijn echt hele toffe toevoegingen tot de cast en een ander pluspunt is dat Ebon Moss-Bachrach (Niels) een grotere rol heeft dit tweede seizoen. Daarnaast is Tex echt een geweldige bad-ass. Enige nadeeltje vind ik (de hele serie al) Adam Baldwin als Mike Slattery. Een irritante kop die maar één gezichtsuitdrukking kent.

Maar zeer tevreden over dit tweede seizoen tot nu toe dus. Af en toe inderdaad schaamteloos patriottisch maar de actie en spanning zijn uitstekend.

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Net seizoen 2 afgekeken en opnieuw best genoten. Qua actie en bad-ass gehalte echt uistekend. Jammer dat Niels het loodje heeft gelegd. Toch wel één van de beste, if not dé beste, acteur uit de serie. Die dialogen tussen die Britse heethoofden in die onderzeeër zijn trouwens briljant! Goede laatste episode ook. Benieuwd wat seizoen 3 gaat bieden. Bridget Regan (Agent Carter) en Dichen Lachman (The 100 & Agents of SHIELD) zijn in ieder geval al gecast voor het derde seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.