- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Faking It (MTV)
Faking It (MTV)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nieuwe serie over twee meisjes die op school ineens een stuk populairder worden als de rest van de leerlingen denkt dat ze lesbisch zijn. Beetje in het straatje van Awkward. Pilot zag er best aardig uit, ook een leuk, zij het cliché, bijrolletje van Bailey Buntain uit Bunheads.
Dit ga ik nog wel een paar epjes kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Prima tweede aflevering met een paar leuke oneliners. Amy is het meest boeiende personage, al blijft Karma niet ver achter. Hopelijk krijgen de rest van de personages ook wat meer achtergrond, want je kunt wel de draak steken met de tweedimensionale personages uit Glee, maar dan moet je zelf niet in die val trappen.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Dacht even dat dit een aanduiding was voor de MTV programmering in het algemeen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dacht even dat dit een aanduiding was voor de MTV programmering in het algemeen.
[J0enne Smiley]
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vag-etarians 
Erg leuk dit. Ik stond wat negatief tegenover MTV en tv series maar dit vooroordeel is ongegrond blijkt. Met Scream op de rol en Awkward in het verleden zoek ik naar bevestiging maar Faking It is leuk. Erg leuk. Wel benieuwd hoelang ze de premise kunnen rekken maar de premise biedt genoeg materiaal om zowel komisch en licht existentieel drama vlak genoeg te doen. Vooral Volk's non-verbale communicatie dat ze meer voelt. Splendid.
Hele fijne dynamiek tussen Volk en Stevens (oh, wat ben ik head over heels in awe). Volk en Buntain hebben een hele fijne komische talenten en ook Stevens doet aardig mee. Mag van mij wel meer 'ammo' krijgen hiervoor, maar van wat ik zeg niet ontevreden. Erg leuke oneliners ook, en ook meer edge dan ik verwacht had.
Leuk. Dit soort escapisme naar high school ligt me wel, vooral nu ik ouder wordt. Erg leuk, a keeper.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Derde ep minste tot nu toe. Hele occupy gebeuren niet zo spannend, al zitten er aan het einde wel fijne scènes in, vooral dankzij Volk. Blijft lekker wegkijkvoer voor tussendoor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zeer aardige ep. Vooral op drama vlak, waar de onbegrepen dynamiek tussen Amy en Karma toch wel steeds sterker wordt. En Soleil gooit er qua hotness nog een schepje bovenop. Einde beloofde veel goeds voor meer uitdieping mbt Amy's zelfontplooiing.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2932 votes
Hier vanmiddag ook mee begonnen. Erg 'fris' high-school drama, met voor mij als 'jeugdige man' een erg lekker uitgangspunt. Leuk ook die aangezette censuur. 
(knappe dames ook uiteraard)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
104 was best leuk. Veel aandacht voor Volk, dus dat is altijd goed.
Leukste grap? Syzz'r (of hoe je het ook spelt).
Also, Bailey Buntain 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Die scene in de badkamer bewijst wel dat Buntain veel meer kan dan haar personage tot nu toe toelaat. Hoop dat ze nog wat meer tijd krijgt. Redelijke ep weer deze week, de laatste vijf-acht minuten staken er weer bovenuit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
106 is de beste aflevering tot nu toe. Prachtig van begin tot eind. Geweldig frisse oneliners, veel chemie tussen Shane en Bailey Buntain, al doen de dans/ballet-scènes me Bunheads nog meer missen, maar het 'hoogtepunt' is de scenes tussen Amy en Karma.
Also, damn.... 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
105 was wel aardig. Zelfs in de humor is de situatie net iets te zwaar maar einde wordt toch redelijk recht getrokken. Vooral Buntain's aflevering, die nog steeds niet alle ruimte krijgt maar toch wat van haar kunnen an tonen.
106 was echt geweldig. Heerlijk gespeel met de ongemakkelijkheid van een trio, ook leuke wisselwerking tussen Buntain en Willett maar vooral de trio op zich. Volk en Stevens hebben echt hele sterke gezichtsuitdrukkingen, erg mooie scene. Nog mooier dan Volk die achter haar echte gevoelens komt voor Stevens een paar episodes terug. Biedt hoop voor de rest van het seizoen en als ze dit niveau vast kunnen houden is de serie nog beter dan ik ooit had kunnen denken. Een aflevering om te koesteren.
O ja en Stevens en Volk in lingerie. Volk's buikje 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Iets mindere ep deze week, maar dat kan ook niet anders. Gelukkig weten Rita Volk en Bailey Buntain deze serie nog altijd naar een hoger plan te tillen.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2932 votes
Iets minder dan 106 inderdaad, maar nog steeds erg leuk. Dipje was ook onvermijdelijk natuurlijk na de vlammende threesome van vorige week. Ben echter enorm benieuwd naar de volgende episode, gezien de vooruitblik naar Amy's speech.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Volk speelt weer iedereen weg in de finale van Faking It. Gelukkig is het geen series finale, want ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat, al is de cat out of the bag, dus het zal nu wel niet meer om faking it gaan, maar gewoon om hoe ze omgaan met wat er allemaal is gebeurd. Ik denk niet dat Karmy endgame is.
Threeohthree
-
- 5557 messages
- 2932 votes
Geweldige season 1 finale. Erg benieuwd hoe het nu verder gaat inderdaad. Ik denk in ieder geval dart Karma niet blij zal zijn als ze hoort dat haar beste vriendin die claimt dat ze verlieft is op haar mijn Liam tot diep in de nacht op stap is geweest. Dramaaaaa. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
xlizaa
-
- 1 messages
- 0 votes
Weet iemand wanneer en hoe laat faking it season 2 in Nederland word uitgezonden?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 2 is begonnen. Eerste aflevering was oké. Preview voor het seizoen ziet er goed uit.
kimberlyVD
-
- 5946 messages
- 1567 votes
Eigenlijk nog maar net deze serie ontdekt. Had eerlijk gezegd altijd het gedacht dat MTV enkel van die puberale shit uitzond. Maar heb enkele willekeurige afleveringen gezien en vind het echt wel leuk. Gelukkig spelen ze regelmatig herhalingen op MTV dus kan ik de hele reeks effe opnemen nu en vanaf het begin bekijken. Nu al benieuwd naar seizoen 2! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Faking It is weer begonnen. Eerste aflevering van het seizoen was wel oké. Scherpe randje is er wel af, maar paar nieuwe personages erbij en je kunt wel weer een seizoentje vullen met goed wegkijkvoer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Blijft leuk om wekelijks even mee te nemen, dialogen zijn redelijk snappy en het acteerwerk is prima.