• 178.055 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.740 votes
Profile

How I Met Your Dad

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het lijkt me een treurige poging om mee te liften op het succes van een serie (How I Met Your Mother), die overigens ook al een paar seizoenen over het hoogtepunt heen is, maar we gaan het zien.

Meer bekend over hoofdpersonen 'How I Met Your Dad' - Serietotaal.nl

Wanneer de serie verschijnt is nog onbekend.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zal de pilot een kans geven. Eerst maar eens afwachten wie er gecast wordt.

JustMike

• 3218 messages
  • 751 votes

Ik in eerste instantie niet. De leuke verwijzingen zijn toch al gedaan in de laatste aflevering.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Ik dacht dat het How I Met Your Father ging heten? Hoe dan ook, ik probeer er een paar episodes van te kijken maar waarschijnlijk gaat het een grote flop worden..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Weet ook niet of de serie zo gaat heten, hoor. Volgens mij is het meer een werktitel. Of is die al ergens bevestigd?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Greta Gerwig. Dat is al genoeg om het te gaan proberen. Greta FTW. De mumblecore movement begint serieland over te nemen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zonder lachband hopelijk?

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Van Frances Ha naar How I met your dad, tja.

freek_93

• 668 messages
  • 1666 votes

Alle hoofdrollen zijn gecast, alleen de narrator voice moet nog gecast worden.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Als we de Bob Saget lijn doortrekken zal het wel Katey Sagal worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Toch zat ik er niet ver naast met Katey Sagal:

Gaat namelijk de voice-over doen van de nieuwe Milioti show.

A to Z (TV Series 2014? ) - IMDb

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

CBS heeft besloten de spin-off 'How I Met Your Dad' niet te gaan uitzenden, zelfs niet op de reservelijst geplaatst voor volgend seizoen.

CBS doesn?t order How I Met Your Dad to series ? and not because of HIMYM finale backlash - hitfix.com

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Had er vooraf al weinig vertrouwen in, maar na het verkloten van de HIMYM-finale al helemaal niet meer. Gelukkig maar. Laat die Bays en Thomas eerst maar eens een paar jaartjes hun zonden overdenken.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

De HIMYM-finale stond al vanaf het begin gepland, dit einde hebben de makers dus altijd al gewild. Alleen had het einde wat langer de tijd mogen hebben.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Mescaline wrote:

De HIMYM-finale stond al vanaf het begin gepland, dit einde hebben de makers dus altijd al gewild. Alleen had het einde wat langer de tijd mogen hebben.

Kijk de serie niet (meer), maar enkel omdat de schrijvers 't einde sinds 't begin al wisten betekend natuurlijk niet 't een 'goed' einde was. Een slecht idee, nu, is over 10 jaar waarschijnlijk nog steeds een slecht idee.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

jacobine_rodijk wrote:

Kijk de serie niet (meer), maar enkel omdat de schrijvers 't einde sinds 't begin al wisten betekend natuurlijk niet 't een 'goed' einde was. Een slecht idee, nu, is over 10 jaar waarschijnlijk nog steeds een slecht idee.

Smaken verschillen Jacobine, ik zelf vind dit einde niet alleen passend maar het toont ook lef om aan een over het algemeen genomen feel good serie toch een grotendeels realistisch einde te breien. Ik was altijd bang dat het einde mier en mier zoet ging worden en daarmee ook heel voorspelbaar en gewoontjes, en dat had ik deze serie zeer zeker niet gegund.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

(Willie) wrote:

Vooralsnog door CBS in de koelkast gezet.

Dit is 't oorspronkelijke artikel (van vorige maand) dat aangaf dat de serie niet doorging; geen opvolging.

(Willie)

• 425 messages
  • 85 votes

Ik heb gewoon over het bericht van AHWA gelezen, misschien hadden daar meer mensen last van, zodat ik niet voor niets de link nogmaals heb geplaatst

Wel lekker dom.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.