• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Hostages (2013- ) (CBS)

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Nieuwe serie. Zag toevallig een trailer op Net5, die de serie gaat uitzenden.

Hostages (TV Series 2013? ) - IMDb

Lijkt me overigens niet heel bijzonder en dat scoort de serie op Imdb ook niet vooralsnog.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Ik vind het wel aardig dusver.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Heb een verhaal gelezen dat het toch niet zo heel slecht is. Gaande weg wordt het steeds spannender.

Nieuwe serie bij NET 5: Hostages - Televizier

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

1 Januari begint het met 3 afleveringen maar, waarom komt het de week erop niet ? echt vaag.

kroepoek89

• 6 messages
  • 456 votes

Heb hem tot aflevering 9 gekeken. Tot nu toe vermakelijk maar niet hoogstaand.

Simpel vermaak waarbij niet nagedacht hoeft te worden

Heb net de volledige serie achter de kiezen en het viel me op dat ik me steeds weer ergerde aan de plotwendingen in het verhaal. Het uitgangspunt leek nochtans veelbelovend (het gezin van een chirurg wordt gegijzeld en die wordt zo gedwongen om de president van de Verenigde Staten te vemoorden op de operatietafel). Maar het verhaal verliest compleet de trappers als je ziet hoe het hoofdpersonage, Toni Collette, het met sluwheid, daadkracht en ijzige kalmte opneemt tegen "de terroristen". Iedere aflevering valt er wel ergens een lijk, maar geen haan die daar naar kraait. De security rond de Amerikaanse president is in de serie zo goed als nihil, (na het bezoek van Obama aan Brussel weten we pas echt hoe die man wordt afgeschermd) en zowat elk personage heeft een verborgen agenda. Te ver gezocht allemaal en naar het einde toe ronduit belachelijk.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.