• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Mom

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Nieuwe sitcom van o.a. Chuck Lorre waar Anna Faris te zien is in de hoofdrol als ex-alcoholverslaafde.

IMDb - Mom

Eerste tien afleveringen waren best aardig. Voorlopig houd ik deze in de rotatie. Leuk gebruik van klassieke muziek, al is het een klein detail .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb het één aflevering volgehouden, maar ik vond het te flauw. Allison Janney heb ik heel hoog zitten, maar alleen voor haar ga ik deze serie niet kijken.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Eerste aflevering was dan ook een van de minste, zo niet de minste. Zou het nog een paar afleveringen aankijken mocht je een keer tijd over hebben .

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Roel- wrote:

Eerste aflevering was dan ook een van de minste, zo niet de minste. Zou het nog een paar afleveringen aankijken mocht je een keer tijd over hebben .

De 2de aflevering was nog slechter... ik ben er inmiddels ook mee gestopt.

Is het nog beter geworden inmiddels dan? De enige reden dat deze show er nog is komt omdat Lorre zijn naam eraan hangt..

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Het wordt beter. Al vond ik de eerste twee ook nog wel meevallen qua slechtheid.

Mescaline wrote:

De enige reden dat deze show er nog is komt omdat Lorre zijn naam eraan hangt..

Tja, zo zijn er wel meer redenen waarom shows langer blijven dan je zou verwachten. Ook zat shows die uiteindelijk wel bleven en tot hele leuke dingen uitgroeiden, ondanks een matig begin.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3223 votes

Laten we hopen dat het beter gaat worden dan maar, Mike & Molly is ook een serie die heeft moeten groeien maar in tegenstelling tot Mom vond ik daar al wel de pilot leuk.

Roel-

• 1978 messages
  • 584 votes

Hmm, Mike & Molly heb ik alleen enkele afleveringen gezien in niet chronologische volgorde (toen het op Veronica was). Dus wie weet begin ik er nog eens aan.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.