• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

Masters of Sex (Showtime)

Illum Sphere

• 538 messages
  • 904 votes

(afbeelding)

Masters of Sex is een nieuwe dramaserie die te zien zal zijn op Showtime. Het is een verfilming van het boek 'Masters of Sex: The Life and Times of William Masters and Virginia Johnson, The Couple Who Taught America How To Love' en volgt het leven van William Masters (Michael Sheen) en Virginia Johnson (Lizzy Caplan), de pioniers van de wetenschap van seks (ook wel seksuologie genoemd). Er wordt niet enkel dieper in het leven van de twee gedoken, maar er wordt ook tijd gemaakt voor de onderwerpen die zij behandelden.

De serie begint op 30 september en het eerste seizoen zal twaalf afleveringen bevatten.

[embed]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JqwahKjI2bg[/embed]

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Sinds aankondiging keek hier we lnaar uit. Al is het wel een onderwerp waar je snel op je bek kan gaan. Hopelijk valt dat wel mee. Ryan Murphy is ook al bezig met een sex themed show, kijk ik ook reikhalzend naar uit.

centurion81

• 2066 messages
  • 1987 votes

Nu de twee seizoenen gezien die op Netflix NL staan en vind dit qua thematiek en acteren de beste dramaserie die ik in jaren gezien heb.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb het eerste seizoen nog wel gekeken. Prima acteerwerk, maar serie op een lager pitje gezet en daarna beetje uit het oog verloren.

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

AHWA wrote:

Ik heb het eerste seizoen nog wel gekeken. Prima acteerwerk, maar serie op een lager pitje gezet en daarna beetje uit het oog verloren.

Snel verder gaan, 2e seizoen is nog beter!

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Nog maar twee afleveringen gezien, en ik vind het nu al een van de beste series die ik ooit gezien heb. Het is informatief, vlot geschreven en met een goede dynamiek tussen werk en prive scenes, vaak met een humoristische ondertoon.

En de cast is uitmuntend. Vooral Michael Sheen en Beau Bridges spelen fantastisch.

Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

kelama3

• 343 messages
  • 179 votes

Goede serie, de eerste twee seizoenen op Netflix gekeken, nu met seizoen 3 bezig (HBO).

Soms lachwekkende blikken/opmerkingen, maar over het algemeen drama. Ik hou wel van die subtiele humor!

Betty (Annaleigh Ashford) is hilarisch!

Een prachtige weergave over hoe het in de jaren 60 was. (Deed me weer even terugdenken aan Mad Men)

Regelmatig zijn er echte beelden van toen te zien.

Af en toe zijn bepaalde scenes wat langdradig,maar dat maken ze weer snel goed.

Op de een of andere manier moet ik verder kijken!

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Sinds een kleine week heb ik dankzij het familieaccount van vriendinlief ook onbeperkt toegang tot Netflix en voor het weekend was dit de eerste serie die na wat rondsurfen en kijken in het rijtje van aanraders stond en zo ben ik er blanco ingegaan. Inmiddels op de helft van seizoen 1 en zit er al lekker in. Het voelde vanaf de pilot al een beetje als thuiskomen, wellicht ook omdat het me door de 50/60's setting erg doet denken aan het geweldige Mad Men en het de heimwee daarnaar een beetje opvult. Mis tot nu toe een klein beetje diepgang maar het ben ook nog niet met iedereen goed vergroeit. To be continued dan maar.

niethie

• 7319 messages
  • 7240 votes

Opvallend ook hoeveel Virginia aan Peggy uit Mad Man doet denken, en Libby aan (januari Jones) Betty? Iemand anders die fan is van beide series die dat opviel?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.