• 178.093 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.591 votes
Profile

De Jongens Tegen De Meisjes

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

De Jongens Tegen De Meisjes is een zaterdagavondshow bij RTL 4. Chantal Janzen en Tijl Beckand en hun teams van wisselende BN’ers krijgen hierin een fiks aantal vragen, stellingen, dilemma’s en hilarische opdrachten voorgeschoteld.

Achter elk team bevindt zich een vak met ruim honderd mensen van hetzelfde geslacht. Bij winst krijgt het publiek van het winnende team het verzamelde prijzengeld uitgekeerd. Dat mogen ze besteden in een typische mannen- of vrouwenwinkel.

De Jongens Tegen De Meisjes: Elke zaterdag tussen 20.40 en 22.00 uur bij RTL 4

www.rtl4.nl

(afbeelding)

De jongens tegen de meisjes 2013 Publiek gevraagd voor tv opnames | Publiek-Gezocht.nl

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Net een stukje gekeken, ook al weer zo'n nep rtl programma. De vragen die ze stellen om te raden wat ze zijn, hebben ze zo geprogrammeerd zodat ze het precies kunnen raden binnen de tijd. bah

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dus je maakt een nieuw topic aan van een programma dat al behoorlijke tijd loopt, kijkt het 5 minuten en je post dat het kut is? Lekker zinvol. Misschien de volgende keer even wachten voordat MM weer met een nutteloos topic wordt opgescheept.

Sowieso, RTL4 op je zaterdagavond kijken. Allemaal van die superirritante ''voor de hele familie'' programma's

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

The Oceanic Six wrote:

Dus je maakt een nieuw topic aan van een programma dat al behoorlijke tijd loopt, kijkt het 5 minuten en je post dat het kut is? Lekker zinvol. Misschien de volgende keer even wachten voordat MM weer met een nutteloos topic wordt opgescheept.

Sowieso, RTL4 op je zaterdagavond kijken. Allemaal van die superirritante ''voor de hele familie'' programma's

Omdat ik het niet volg weet ik ook niet hoelang iets draait, omdat tijdens de film reclame was zapp ik rond, en een reclame duurt vaak meer dan 5 minuten dus keek ik stukje van dat programma. Dus dacht start een topic zodat iedereen een mening kan geven. wat is er mis mee ??? ik heb ook mijn eigen mening.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het loopt al langer, hoor. Vorig jaar ook al, meen ik. Het probleem bij de komieken op RTL4 is dat ze denken dat ze grappig moeten zijn en daardoor gaan forceren. Dat doet Jeroen van Koningsbrugge al jaren bij Ik hou van Hollend.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

AHWA wrote:

Het loopt al langer, hoor. Vorig jaar ook al, meen ik. Het probleem bij de komieken op RTL4 is dat ze denken dat ze grappig moeten zijn en daardoor gaan forceren. Dat doet Jeroen van Koningsbrugge al jaren bij Ik hou van Hollend.

Ja, dat klopt maar hij is wel weer totaal anders in neonletters en draadstaal.

mjk87 (moderator films)

• 14515 messages
  • 4513 votes

AHWA wrote:

Niet alleen bij 'komieken' op RTL, ook bij de Lama's of welke BN'er ook in een spelprogramma. Ze krijgen allemaal een bepaalde dadendrang en zijn vaak pijnlijk onleuk. RTL is sowieso een pauperzender. Af en toe zit je wel eens bij iemand die die rotzooi op heeft staan, en je denkt: zijn er echt mensen die dit oprecht vermaak vinden? Dan moet je je echt nodig laten nakijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik ben sowieso al die ''BN-ers doen aan zingen/dansen/schaatsen/plankspringen/spelletjes'' kotsbeu. RTL en SBS voorop met die walgelijke 4de rangs nepsterren (dat zou tussen haakjes moeten, ster is een groot woord) die je werkelijk in ie-der programma op ziet duiken met hun geforceerde rotkoppen en irritante humor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.