• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.038 votes
Profile

The Fosters (ABC Family)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ook al haat ik ABC Family omdat ze Bunheads gecancelled hebben, de pilot van The Fosters was best aardig, voor de fans van brave series.

(afbeelding)

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

'Jenny from the Block' als Executive Producer? Dat meisje rechts is net een jonge versie van Lucy Hale van die andere ABC Family serie.

Ik ga de pilot kijken, al is 'ABC Family braaf' niet mijn ding.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat is Maia Mitchell, die doet het best goed in de pilot. Zit ook in de nieuwe Disney Channel Movie Teen Beach Movie, maar die moet ik nog zien.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vijf eps gehad en ik vind het leuk, maar het past wel in het brave straatje van ABC. Nadeel van ABC tienerseries is dat ze te veel personages erin stoppen en te snel gaan met storylines.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ashley Argota (uit True Jackson VP) krijgt een gastrol in seizoen 2. Happy with that. Serie blijft aardig tot redelijk goed. Beetje cheesy allemaal, en verhaallijnen zijn vrij cliché allemaal, maar ik vind het nog wel leuk. Tempo is goed, en Maia Mitchell (no2) is prachtig.

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Leuk! Ik kijk het ook nog steeds trouw en ik vind het een heerlijke serie. Niet hoogstaand maar voor ABC 'drama' serie erg goed.

Ebella

• 16 messages
  • 15 votes

Het is een serie vol mooie quotes, wijze levenslessen en het is een serie die je zeker een keer moet zien.

“The Fosters navigate through personal and relationship drama while learning the true meanings of love and family.”

Volledige recensie lees je hier: Recensie The Fosters

stinissen (crew films & series)

• 23436 messages
  • 76921 votes

De eerste 8 afl gezien maar het is wel erg klef allemaal , daarom ook afgehaakt

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Tja, het blijft ABC Family. Ik ben ergens in seizoen 2 afgehaakt, maar wil het ooit wel weer oppikken, al is het alleen maar vanwege queen Maia Mitchell.

MovieLynn

• 19 messages
  • 0 votes

Het lijkt naarmate de serie vordert wel steeds kleffer te worden, maar ik heb wel seizoen 1 en 2 helemaal gezien. Als je door dat kleffe heen prikt, vallen er inderdaad genoeg mooie levenslessen uit te halen. Er wordt ook goed geacteerd, al neigt het soms een beetje naar overacting. De ene verhaallijn spreekt wat meer aan dan de andere, maar omdat er veel en snel gewisseld wordt tussen de verschillende verhaallijnen, hoef je na een wat saaier stuk nooit lang te wachten op een stuk dat wel aanspreekt. Al met al vind ik het een goede serie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.