- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Tatami Galaxy
The Tatami Galaxy
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes

Anime serie door Masaaki Yuasa (Mind Game)
Iemand hier bekend mee (Onderhond, Black Math)?
Tijdje geleden aan begonnen, maar heb het voorlopig na twee episodes aan de wilgen gehangen. Niet omdat het geen interessante serie is, integendeel. De personages ratelen echter in zo'n hoog tempo zin na zin op, dat het haastwel onmogelijk is om de ondertitels te volgen. Waardoor het een hele opgave is om sowieso een episode te voltooien.
Maar qua vorm en ook inhoud is dit een best interessante anime, en daarmee een aanrader!
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12842 votes
Ik laat series volledig aan mij voorbijgaan de laatste tijd. Gewoon geen tijd voor, kwaliteit is vaak ook gewoon niet hoog genoeg. Zelfs de nieuwe GitS ga ik gewoon links laten liggen.
Black Math
-
- 5430 messages
- 1753 votes
Ja, deze heb ik wel gezien. Ik ben behoorlijk fan van Yuasa, dus verplichte kost. Deze was in ieder geval erg interessant, maar raakte me ook weer niet heel erg. Knap gemaakt, maar verder? Dat gevoel dus. De sub-overkill heb ik maar over me heen laten komen, voor zover ik herinner is het geheel best te volgen, ook als je niet alles leest. Ik zou er in ieder geval 4* aan kwijt kunnen.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Snel antwoord van beide heren. Allebei voorstelbaar (ik ben ook erg kieskeurig in mijn series). Ik geef hem wellicht nog eens een kans, want op zich vond ik dit best fijn (het ground hog day principe in combinatie met de sfeervolle, eigenzinnige animaties).