• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Beste aflevering/scene van een tv-serie

D.K

• 222 messages
  • 743 votes

Post hier je favoriete aflevering/scene van een tv-serie. Als je een filmpje post probeer het liefst een scene te zetten dat geen belangrijke spoilers bevat

Dexter: 1.1

Beste intro van een serie ooit voor mij.
4.12: Dit is de aflevering waar Dexter thuis komt en Rita dood aantreft.En voor mij gevoel ook de beste einde in een tv-serie.

Game of thrones : 1.07 : Night watch oath, de speech van Khal Drogo en natuurlijk het einde.
1.09 De onthoofding van Ned, Ik denk dat ik nooit eerder zo verrast was geworden in een film of een serie Ik post hieronder scenes die ik nog erg leuk vind van Got .
1e Is een scene van Robert, Ser Barristan en Ser Jamie(dit maakt het nog extra goed als je de boeken heb gelezen).

2e Aemon revelation.

3. The king in the North

4. Arya meets Syrio Forel. Dit is de scene waarna ik een fan werd van Arya.

The Wire: ALLE AFLEVERINGEN.
Om toch een eentje te kiezen neem ik 1.11. Dit is de aflevering nadat Kima is neergeschoten.
Scenes:
1.

2. He a man today, he a man

3.Einde

Sherlock: 2.01 en 2.03 zijn mij favoriete afleveringen van de zes die er zijn. En 2.01 kroon ik zelf tot mijn favoriete aflevering van serieland.
Hier een fanmade trailer van 2.01

2.02 Moriarty

.

Ik zal later nog een lijst maken met comedies.

Lucaij

• 472 messages
  • 1861 votes

The Wire heeft idd zoveel mooie scènes. Zal proberen er binnenkort ook wat te posten.

Het einde van The Wire wat je hier hebt gepost is zo sterk als je de serie hebt gezien. Deze scène laat zien dat er eigenlijk geen einde is en dat het een vicieuze cirkel is. Na deze scène viel ik even in een zwart gat

Lv92

• 278 messages
  • 0 votes

D.K wrote:

Post hier je favoriete aflevering/scene van een tv-serie. Als je een filmpje post probeer het liefst een scene te zetten dat geen belangrijke spoilers bevat

Korte stukjes met wat humor vind ik persoonlijk wel leuk om zo nu en dan terug te kijken.

Echter, de ellenlange opbouw van een serie bevat zoveel scenes dat je wel bezig kan blijven, helemaal wanneer het een serieuze serie betreft die door middel van meerdere scenes haar punt maakt.

Deze scene van The Sopranos is overigens wel memorabel.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Een van de beste scenes uit The West Wing

TomPSV

• 503 messages
  • 445 votes

Aflevering 4.11 van Breaking Bad en dan vooral dit stukje. Kan daar nog steeds enorm van genieten:

[embed]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cWfK5JyD2bA[/embed]

Panta Rei

• 507 messages
  • 7 votes

Een hele oude dan maar. Een van de leukste scenes uit Cagney and Lacey:

Chris & Mary Beth make cannoli for Lt. Samuels' award dinner

Sorry, ik weet niet hoe je hier een youtube filmpje plaatst.

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Buckwheat in The Little Rascals/Our Gang

Zó lief!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.