- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Uil van Athena
De Uil van Athena
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Sinds enkele weken volg ik dit programma op de voet die elke week de betere documentaire in de kijker stelt voor het grote publiek en die waarschijnlijk te vergelijken is met het programma 'Holland Doc' op Nederland 2 elke woensdag.
Canvas: Meer auteurs docume...
al voorbijgekomen maar helaas nog niet kunnen bekijken:
Docu: No burqas behind bars ( voorlopig nog niet op MM ) Regisseur: Nima Sarvestani
Voor deze week:
Docu: Domestic Violence 2 ( voorlopig nog niet op MM ) Regisseur: Frederick Wiseman
Frederick Wiseman geeft ook het eerste deel geregisseerd: Domestic Violence
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Ik volg het al van bij het begin, en het is iedere week weer een sterke documentaire. Prachttv. 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Indedaad prachttv en van mij mag Canvas in deze richting verder doen met andere projecten die de betere film aan de man brengen.
Holland doc bracht vorige week How to die in Oregon die volgens mij ook zéér sterk is. Helaas door de ellenlange nog te zien lijst er nog niet toe gekomen deze te zien. 
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Op 11 Maart is het 2 jaar geleden dat de ramp in de kerncentrale in Fukushima plaats vond.
Op 7 maart brengt Canvas de docu Surviving The tsunami - My atomic Aunt ( 23h40 )
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Deze 'uil'-documentaire heb ik onlangs toegevoegd: F. Deneyer (2012). Was in september 2012 op TV, heb er verder niks van gezien. Net als 'Uur van de Wolf' op Nederlandse TV wel goede serie (denk ik).
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
F. Deneyer was echt een stukje nostalgie over vergane glorie.
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Ik vond het zo jammer dat ik maar een stukje kon zien van de docu les fils de la terre. Vergeten te programmeren.
Zag er heel degelijk uit.