• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.372.109 votes
Profile

De Uil van Athena

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Sinds enkele weken volg ik dit programma op de voet die elke week de betere documentaire in de kijker stelt voor het grote publiek en die waarschijnlijk te vergelijken is met het programma 'Holland Doc' op Nederland 2 elke woensdag.

Canvas: Meer auteurs docume...

al voorbijgekomen maar helaas nog niet kunnen bekijken:

Cinéma Inch'Allah!

Docu: No burqas behind bars ( voorlopig nog niet op MM ) Regisseur: Nima Sarvestani

Voor deze week:

Docu: Domestic Violence 2 ( voorlopig nog niet op MM ) Regisseur: Frederick Wiseman

Frederick Wiseman geeft ook het eerste deel geregisseerd: Domestic Violence

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Ik volg het al van bij het begin, en het is iedere week weer een sterke documentaire. Prachttv.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Indedaad prachttv en van mij mag Canvas in deze richting verder doen met andere projecten die de betere film aan de man brengen.

Holland doc bracht vorige week How to die in Oregon die volgens mij ook zéér sterk is. Helaas door de ellenlange nog te zien lijst er nog niet toe gekomen deze te zien.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Op 11 Maart is het 2 jaar geleden dat de ramp in de kerncentrale in Fukushima plaats vond.

Op 7 maart brengt Canvas de docu Surviving The tsunami - My atomic Aunt ( 23h40 )

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Deze 'uil'-documentaire heb ik onlangs toegevoegd: F. Deneyer (2012). Was in september 2012 op TV, heb er verder niks van gezien. Net als 'Uur van de Wolf' op Nederlandse TV wel goede serie (denk ik).

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

F. Deneyer was echt een stukje nostalgie over vergane glorie.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Ik vond het zo jammer dat ik maar een stukje kon zien van de docu les fils de la terre. Vergeten te programmeren. Zag er heel degelijk uit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.