• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

The Client List

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

The series will follow Riley (Hewitt), who is forced to work in a day spa in a local town after being left in financial debt after her husband abandons her and her children. She quickly realizes that the spa gives much more than massages, but must partner with the parlor's owner in order to keep food on the table. While helping to run the business, she struggles to discretely balance two lives - a single mother who must provide for her family and a strong businesswoman working in a unique and frowned-upon business.

The Client List IMDB

The Client List BIERDOPJE

Verhaal is niet echt interessant, maar wat is Jennifer Love Hewitt toch een fraaie verschijning.

Verhaal heeft niet veel om het lijf en JLH ook niet, wat het toch heerlijk kijkvoer maakt.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb een paar afleveringen gezien, en haar decollete blijft indrukwekkend. Maar het kon me verder allemaal niet zo boeien, dus heb ik het op de lange baan geschoven.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Vind die twee enorme argumenten wel erg daadkrachtig. Alleen wel bang voor de serie zelf, lijkt me nou niet zo hoogstaand.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb 3 afleveringen gezien, en het is allemaal vrij braaf natuurlijk. En de rest is redelijk soapy. Maar goed, wellicht dat de overige afleveringen meer bieden, maar ik verwacht het eigenlijk niet.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Mijn vriendin vind het soapy gedeelte wel leuk en ik kijk mee voor de decollete. Mooi verdeeld toch zo? De volgende afleveringen bieden niets meer of iets anders en het seizoen is maar 10 afleveringen lang. Ik kijk dus puur voor JLH en niet voor het verhaal. Iets wat ook opging voor the Ghost Whisperer.

gillie24

• 2637 messages
  • 1735 votes

Seizoen 2 is begonnen. Mijn wekelijkse 40 minuten wegdromen met de decollete van JLH.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

In aflevering 1 redelijk wat cleavage, wat meer cleavage in aflevering 2. In aflevering 3 wat minder cleavage maar dan weer in aflevering 4 weer veel cleavage.

Haha, wat een serie is het toch ook . Valt niets zinnigs over te melden.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wacht nog maar even, de existentiële vraagstukken komen nog!

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een openbaring. Na veel episodes vol voorspelbaarheid en effectief gebruik gemaakt van het enorme talent van JLH krijg je opeens cleavage (!!!). Ergste is nog dat het nog niet eens in mijn opgekomen is hiermee te gaan stoppen. En dat ga ik ook helemaal niet doen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik zag gisteren dat het ook op RTL Lounge komt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.